ورزشی

همه چیز در مورد آنتونلا روکازو همسر لیونل مسی | مراسم ازدواج+عکس+حواشی

زندگی نامه آنتونلا روکازو همسر لیونل مسی (Antonela Roccuzzo) را در این مقاله با هم می خوانیم. بیوگرافی همسر مسی، شغل و تحصیلات، داستان آشنایی و ازدواج آن ها و … مواردی هستند که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بیوگرافی آنتونلا روکازو | سن همسر مسی | آنتولا روکازو قد | خانواده همسر مسی

آنتونلا روکازو، در 26 فوریه در سال 1988 در شهر روزاریو آرژانتین، چشم به جهان گشود. بنابراین سن همسر مسی در حال حاضر 34 می باشد. قد آنتونلا روکوز هم 1.57 سانتی متر است. او در خانواده 5 نفره بزرگ شد و نام پدرش خوزه روبن و نام مادرش پاتریکیا بلانکو می باشد و آنتونلا روکوزو همسر لیونل مسی 2 خواهر به نام های کارلا روکوزو و پائولا روکوزو دارد.

آنتونلا، بیزینس وومن و مدل آرژانتینی است که هم اکنون 34 ساله سن دارد. همسر لئو مسی یکی از اقوام دوست دوران کودکی او به نام لوگاس اسکالگیا است.

آنتونلا روکازو در کنار لیونل مسی
آنتونلا روکازو در کنار لیونل مسی

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

سبک زندگی و تحصیلات آنتولا روکازو

انتونلا روکوزو از بچگی خجالتی بود و دوستان زیادی نداشت و دوران کودکی خود را در کشور آرژانتین سپری کرد. در همان شهری زندگی می کرد به مدرسه رفت. بعد از فارغ التحصیلی به دانشگاه ملی رفت. از دوران مدرسه علاقه زیادی به دندانپزشکی داشت و با ورود به دانشگاه رشته دندانپزشکی را انتخاب کرد.

روکازو، همچنین در زمینه شبکه های اجتماعی و ارتباطات هم مطالعه زیادی داشت و با مدرک ارتباطات از دانشگاه ملی فارغ التحصیل شد.

آنتونلا در کنار همسرش
آنتونلا در کنار همسرش

مراسم ازدواج لیونل مسی | عروسی آنتونلا روکازو

مراسم ازدواج لیونل مسی و  آنتونلا روکازو 10 تیر سال 96 به زمان ایران در شهر روساریوی آرژانتین انجام شد.

عکس عروسی لیونل مسی و همسرش
عکس عروسی لیونل مسی و همسرش

از جمله مهمانان عروسی لیونل مسی و آنتونلا روکوزو آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی، سرخیو آگوئرو ، رونالدینیو مهاجم برزیلی سابق بارسلونا، فابرگاس و لوئیس سوارز ، جرارد پیکه و همسرش شکیرا بودند.

شغل همسر لیونل مسی

آنتونلا روکازو، در تبلیغات محصولات متفاوت به عنوان یک مدل فعالیت می کند و یکی از برجسته ترین مدل های تبلیغاتی کشور آرژانتین است. او در سال 2016 اعلام کرد قراردادی بزرگ و مهم برای تبلیغ در زمینه پاپوش امضا کرده است.

همسر مسی و سوفیا همسر لوئیز سوآرز در شهر بارسلونا اسپانیا در سال 2017 یک بوتیک بزرگ تاسیس کردند. جشن بزرگ افتتاحیه این فروشگاه میزبان افراد مشهور و فوتبالیست های معروف بود از جمله نیمار و جرارد پیکه و…

آنتونلا یک برند لباس کودکان را به همراه خواهران خود ابداع و تولید کرد. همسر مسی در کنار این شغل به فعالیت ورزشی از جمله بوکس و فیتنس هم علاقه دارد و فعالیت می کند که پست های خود در صفحه شخصی خودش همه را شوکه کرد.

مسی و آنتونلا
مسی و آنتونلا

آشنایی لیونل مسی و همسرش | داستان ازدواج مسی

مسی و آنتونلا از کودکی یکدیگر می شناختند و اما با انتقال مسی به تیم بارسلونا اسپانیا ارتباط آنها هم قطع شد. سال ها بعد یکی از دوستان روکازو فوت می کند و مسی برای ابراز همدردی از بارسلونا به روزاریو سفر می کند و این سفر باعث مجدد قوت گرفتن ارتباط بین آنها می شود. در سال 2010 آنها با یکدیگر نامزد کردند و در مراسم عروسی شان اکثر فوتبالیست های دنیای فوتبال حضور داشتند.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

 

 

آنچه کاربران جستجو میکنند:

آنتونلا روکازو

روکازو

قد آنتونلا روکوزو

کارلا روکازو

آنتولا

آنتونلا روکوزو

کارلا روکازو پائولا روکازو

عکس آنتونلا

زن مسی

آنتونلا روکازو کارلا روکازو

آنتونلا روکازو پائولا روکازو

انتونلا روکوزو

شغل همسر مسی

همسر لیونل مسی

عروسی لیونل مسی و همسرش

همسر مسی فوتبالیست

عروسی آنتونلا روکازو

آنتونلا روکازو همسر مسی

داستان آشنایی مسی و همسرش

سن مسی و همسرش

انتونلا و مسی

انتونلا روکازو

قد زن مسی

بیوگرافی همسر مسی

خروج از نسخه موبایل