ورزشی

آنتونلا روکوزو درمراسم thebest

آنتونلا روکوزو در مراسم the best

آنتونلا روکوزو درمراسم thebest دیشب با استایلی کلاسیک درخشید.

در شبی که گذشت در پاریس  مراسم بهترین های فیفا برگزار شد.در این مراسم آنتونلا روکوزو همسر مسی  توجه بسیار از افراد علاقه مند به فوتبال را به خود جلب کرد.

در این مراسم تیم ملی آرژانتین بخاطر قهرمانی در جام جهانی امسال مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

لازم بذکراست لیونل مسی امسال هم در این مراسم به مقام بهترین بازیکن جام جهانی قطر2022 دست یافت. او برای کسب این عنوان با کریم بنزما ,کیلیان وامپابه رقابت می کرد. در نهایت  ستاره آرژانتینی موفق به کسب دریافت عناوین و هدایای این مراسم شد.این بازیکن از نظر بسیاری بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. همیشه مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد.مسی امسال در جام جهانی قطر 51 بار به میدان رفت و حاصل این حضور 35 گل و 30 پاس گل بود.

او در این مراسم موفق به دریافت کفش نقره ای جام جهانی و توپ طلای جام جهانی و دریافت عنوان بهترین بازیکن سال آرژانتین و جایزه ی مراسم بهترین های فوتبال the best شد.

با این حال همسر مسی بود کسی بود که در این مراسم توانست بیشترین توجه را به سمت خود جلب کند. استایل آنتونلا دیشب ترکیبی از مشکی و قرمز بود ترکیبی کلاسیک که برپایه مد نیست و همیشه زیباست.هماهنگی لباس آنتونلا با مسی یکدیگر از نکاتی بود که این زوج مانند همیشه رعایت کردن و به جذابیت این دو درکنارهم افزود.

موهای بسته و مشکی آنتونلا با رژ قرمز بیانگر استایل شیک و در عین حال ساده ی او بود.طرفداران لیونل مسی در خود پیج او هم به تحسین  از همسر او یعنی آنتونلا پرداختند. و بسیاری از آن دو را به عنوان زوجی که واقعا می توانند الگو باشند یاد کردند.

بیوگرافی مختصر از آنتونلا روکوزو

همسر این ستاره آرژانتینی بار دیگر نشان داد که جذابیت در سادگی است.

عده ی اورا بانوی اول ماه میدانند. رابطه و عشقی که بین این زوج برقرار است از دوران کودکی شکل گرفته.

آنتونلا روکوزو متولد 1988 در شهر روزاریو است.او به عنوان  یک بیزنس وومن و درعین حال یک مدل معروف فعالیت می کند. عامل ارتباط این دو نفر شخصی به نام لوکاس اسکالیا بود که از دوستان نزدیک ستاره آرژانتینی یعنی لیونل مسی به حساب می آمد.

همانطور که میدانید مسی از نظر روابط یکی از بی حاشیه ترین سلبریتی هاست . از ابتدای نیز آنتونلا روکوزو را به عنوان همسر و پارتنر خود انتخاب کرده . در کارنامه عشقی او اسم فردی به جز آنتونلا روکوزو دیده نمی شود.

 

آنتونلا روکوزو به همراه سوفیا در سال 2017 به افتتاح بوتیک خود پرداختند.این بوتیک از فوتبالیست ها و افراد زیادی استقبال کرده است.افرادی مانند ستاره فوتبال نیمار.این مدل معروف همچنین به همراه خواهران خود برند لباس کودک هم دارد.

اما فعالیت های آنتونلا روکوزو در همینجا تمام نمی شود. چرا که وی اخیرا به خاطر علاقه شدیدی که به ورزش بوکس دارد تمرینات خود را شروع کرده و مرتبا عکس هایی از این تمرینات در شبکه های اجتماعی خود منتشر می کند.

آنتونلا روکوزو و لیونل مسی سه فرزند به نام های تیاگو,متیو کیورو دارند.این دو به شدت در قبال کودکان و خانواده افراد مسئولیت پذیری هستند.

در این مراسم رونالدو که هم اکنون مهاجم تیم النصر است شرکت نکرد.

در نهایت آنتونلا روکوزو درمراسم thebest شب بسیار خوب و به یادماندنی داشت.  البته این دریافت جایزه و عناوین و دیدن همچین استایل زیبا ساده و هماهنگی از این زوج چیزی بود که واقعا انتظار میرفت.

 

خروج از نسخه موبایل