ورزشی

آنتونی گوردون: نیوکاسل با اورتون برای وینگر به توافق رسید

آنتونی گوردون

آنتونی گوردون

در مقاله گذشته در مورد اخبار نقل و انتقال لیگ برتر انگلیس صحبت کرده ایم. در اخبار  امروز 28 ژانویه 2023 این قرارداد به توافق نهایی رسید و در مرحله اجرایی انتقالات قرار گرفت. با سایت ورزشی همراه باشید.


آنتونی گوردون بازیکن اورتون قبل از انتقال 45 میلیون پوندی خود به نیوکاسل، پزشکی خود را پشت سر گذاشت. گوردون این هفته سه روز در تمرین غایب بود. کیران تریپیه قرارداد جدیدی با سرخابی ها امضا کرد.

جزئیات قرارداد آنتونی گوردون

آنتونی گوردون از اورتون قبل از انتقال 45 میلیون پوندی به نیوکاسل پزشکی خود را پشت سر گذاشت، در حالی که کیران تریپیه، مدافع کناری قرارداد جدیدی در سنت جیمز پارک امضا کرد.

دو باشگاه بر سر مبلغ اولیه 40 میلیون پوند برای گوردون به‌علاوه افزودنی‌ها به توافق رسیده‌اند که می‌تواند منجر به افزایش کل مبلغ 45 میلیون پوند شود.

گوردون پس از 60 میلیون پوند الکساندر ایساک، دومین انتقال پرفروش نیوکاسل خواهد بود و اولین انتقال آنها در این پنجره ژانویه خواهد بود.

عملکرد شوت ها و موقعیت سازی آنتونی گوردون
عملکرد شوت ها و موقعیت سازی آنتونی گوردون

پس از اینکه اورتون به باشگاه دوران کودکی خود گفت که نمی خواهد دوباره برای آنها بازی کند. بند فروش در قرارداد درج شده است.

گوردون که صبح جمعه در محل تمرین اورتون حاضر شد، به اورتون گفت که می‌خواهد در این پنجره نقل و انتقالات باشگاه را ترک کند.

نیوکاسل گوردون را بازیکنی می بیند که می تواند در چندین موقعیت در خط مقدم عمل کند.

آنالیز وضعیت آنتونی گوردون

آنتونی گوردون اطلاعات کامل
آنتونی گوردون اطلاعات کامل

تیم ادی هاو در تابستان با پرس و جو مخالفت کرد اما همچنان علاقه خود را حفظ کرده است.

در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی، چلسی مذاکرات سطح بالایی را با اورتون در مورد در دسترس بودن گوردون انجام داد.

سپس آنتونی به عنوان یکی از اهداف اصلی توماس توخل شناخته شد. و چلسی آماده پرداخت 60 میلیون پوند برای آوردن او به استمفوردبریج بود.

استابز: گوردون برای فریب دادن چاپلوسی کرده است

“من فکر می کنم این یک معامله خوب است. آنتونی گوردون مانند زمانی که برای اولین بار به تیم آمد. به جایی نزدیک به ارتفاعات ضربه نزد.

“تیم اورتون معامله خوبی انجام داده است. 40 میلیون پوند پول زیادی است و امیدوارم آنها بتوانند عاقلانه روی آن سرمایه گذاری کنند و تیم را قوی تر کنند.”

عملکرد پاس های آنتونی گوردون
عملکرد پاس های آنتونی گوردون

فکر می‌کنم این بی‌احترامی به هم تیمی‌هایش بیش از هر کس دیگری بود. همه ما قبلاً در چنین موقعیت‌هایی بوده‌ایم، اما راهی برای انجام آن وجود دارد.

می‌توانست صحبت‌ها را بالاتر و خصوصی در مورد اینکه او نمی‌خواهد در اینجا باشد انجام شود. در انظار عمومی پخش شده است. او خیلی خوب از آن بیرون نیامده است. اما در نهایت، او احتمالاً به آنچه می‌خواهد رسیده است.

گوردون برای فریب دادن، حتی در پایان فصل گذشته تملق داشت. هیچ محصول نهایی وجود نداشت و گل‌ها و پاس گل‌های او هم نرسیدند.

“امیدوارم اورتون بتواند تیم را تقویت کند و آن را با شلوغی پنجره تقویت کند.

اورتون به یک مهاجم، دو بازیکن پهن، خلاقیت در خط میانی و همچنین به یک دفاع چپ نیاز دارد.

انتظار می رود دایچه به عنوان سرمربی اورتون منصوب شود

انتظار می رود روز جمعه شان دایچ به عنوان سرمربی اورتون منصوب شود.

مارسلو بیلسا و دایچه، سرمربی سابق لیدز، هر دو روز پنجشنبه با باشگاه مذاکره کردند و او برای مذاکره با هیئت مدیره اورتون در لندن معرفی شد.

 

خروج از نسخه موبایل