ورزشی

آیا نیمار به بارسلونا می آید؟

آیا نیمار به بارسلونا می آید؟

آیا نیمار به بارسلونا می آید؟ نیمار جونیور یکی از بازیکنان تکنیکی و مطرح فوتبال برزیل است. ترکیب MSN یعنی مسی سوارز نیمار در بارسا قدرت خیره کننده ای داشتند. بردها و قهرمانی های فراوانی را برای این تیم اسپانیایی به وجود آوردند. حالا Neymar به پاری سن ژرمن رفت است. همزمان شایعاتی نیز درباره بازگشت دوباره اش به تیم بارسلونای اسپانیا مطرح است.

 

آیا نیمار جونیور به بارسا برمی گردد؟

نیمار از باشگاه بارسلونا به پی اس جی فرانسه پیوست. البته در سال قبل نتوانست به موفقیت هایش در این تیم دست یابد. همیشه نیز شایعات بازگشت او به تیم بارسا وجود داشته است. حتی در یک مقطع گفته شد که این بازیکن برزیلی در آستانه برگشت به نیوکمپ قرار گرفت. نیمار رسما با این گونه مسائل مخالفت کرد تا در پارک دو پرنس PSG باقی بماند.

باشگاه بارسلونا در سال های 2021 و 2022 در وضعیت مالی دشواری قرار دارد. حتی همین موضوع باعث شد تا لیونل مسی بهترین بازیکن حال حاضر دنیا که عملکرد بی نظیری را نیز در جام جهانی با فوتبال آرژانتین داشته است. از تیم بارسا به پی اس جی بپیوندد. البته گزارش هایی نیز دمطرح شد که باشگاه کاتالانی در نقل و انتقالات سال 2021 با پیشنهاد 80 میلیون یورویی خواهان بازگشت نیمار بوده اند. اما با پاسخ منفی این بازیکن پاری سن ژرمنی روبرو شدند. در این گزارش مطرح شد که لاپورتا رئیس بارسا برای نهایی شدن این انتقال ابراز علاقه کرد و البته مذاکرات به نتیجه مورد نظر دست نیافته است.

آیا نیمار به بارسلونا پیوست

آیا نیمار به بارسلونا پیوست

اما در باشگاه بارسا برخی از بازیکنان هنوز انتظار بازگشت نیمار را می کشند. نیمار تابستان 2017 با یک قرارداد رسمی 222 میلیون یورویی به پاریس رفت. برخی متعقد هستند که این بازیکن به بارسلونا خیانت بزرگی کرد. حتی یک سال بعد نیز این بازیکن برزیلی از انتقال خودش ابراز پشیمانی نمود و تابستان 2019 همه چیز برای انتقالش قطعی شده بود که تقاضای مالی باشگاه ثروتمند PSG مانع از انتقالش شد.

قرارداد قبلی نیمار به صورت 5 ساله بود که به ابزاری هر سال 26 میلیون یورو مبلغ دریافت می کرد. اما قرارداد جدیدش در سال 2021 منعقد شد و نیمار در تابستان سال جاری به طور یکطرفه آن را تمدید کرد تا سال 2027 نیز اعتبار دارد. این قرارداد با شرط کاهش دستمزد منعقد شد و 72 میلیون یورو پایینتر از دستمزد کیلیان امباپه در قرارداد جدیدش است.

چرا نیمار به بارسا نمی آید؟

برخی دیگر از بازیکنان بارسلونا نیز اعتقاد دارند جینی واینالدوم و ممفیس دیپای کارایی بیشتری دارند. مخصوصا که جذب آنها کم هزینه تر است. البته در مدیریت بارسا برای بازگشت نیمار چیزی غیر ممکن نیست و البته فعلا با وجود بازیکنانی نظیر دمبله، گریزمان و لواندوفسکی فعلا انتقال صورت نمی گیرد.بزرگترین مانع بازگشت نیمار به بارسا دستمزد سنگین او می باشد. فعلا این باشگاه اسپانیایی معضلات اقتصادی زیادی دارد.

آیا بارسا نیمار را میخرد

آیا بارسا نیمار را میخرد

البته تا قبل از عقد قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن در سال قبل، بارسایی ها علاقه داشتند که برای بازگشت نیمار به نوکمپ به عنوان بازیکن آزاد اقدام کنند. بارسلونا موافق بازگشت نیمار به استادیوم نوکمپ بود و البته فقط به عنوان بازیکن آزاد که قراردادش در تابستان 2022 با پی اس جی به پایان می رسید. نیمار با ترک بارسا و پیوستن به باشگاه PSG فرانسه با رقم 240 میلیون یورویی در سال 2017 کاتالانی ها را در شوک فرو برد. فعلا نیز علاقه ای به بازگشت بارسلونا ندارد.

نیمار از زمانی که به پاری سن ژرمن پیوست نتوانست این تیم را در چکپونزلیگ قهرمان کند. مسی و نیمار و امباپه حالا در باشگاه فرانسوی پی اس جی روزهای خوبی را می گذرانند. نیمار علاقه خاصی به همبازی سابق خودش یعنی لئو مسی دارد. قطعا باشگاه بارسلون چنین مبلغ هنگفتی را برای برگشتن او نمی تواند پرداخت کند.

علاقه نیمار برای بازگشت به بارسلونا

علاقه نیمار برای بازگشت به بارسلونا:

نیمار جونیور برزیلی علاقه شخصی خودش را برای بازگشت به بارسا همیشه بیان کرده است. قبل از اینکه مسی نیز از این تیم جدا شود، او همیشه علاقه مند بازی کردن در کنار مسی در بارسلونا بوده است.

نیمار و مسی در سال های 2013 و 2017 یک زوج ترسناکی را در اسپانیا تشکیل داده بوند. حتی نیمار در آن سال ها 105 گل برای بارسلون زد و 59 پاس گل داده است. از این 59 پاس گل تقریبا 22 گل آن را مسی زده است. خوان لاپورتا رئیس باشگاه علاقه زیادی به نیمار داشته است و تلاش هم کرد که این بازیکن را به کاتالان بازگرداند ولی موفق نشد.

آیا نیمار به بارسلونا می آید

آیا نیمار به بارسلونا می آید

در یک برهه زمانی شایعه شد که ستاره برزیلی به پیشنهاد سنگین پاریسی ها جواب رد داد تا بازگشتش به بارسلونا قوت بگیرد.

نیمار که پیشنهاد قرارداد 100 میلیون یورویی را با باشگاه پی اس جی رد کرده بود و خبرنگاران بیان داشتند که او عاشق پوشیدن بارسا است و آماده است حتی با نصف حقوق به این تیم بیاید. در این سال ها نیز نیمار در پاریس به جوز پول زیاد به اهداف خودش نیز رسید. دمبله و کوتینیو دوران درخشانی نیز در سال قبل برای آبی اناری ها نداشتند.

برخی از طرفداران بارسلونا اما اعتقاد دارند که نیمار بازیکنی است که دائما مصدوم می شود. افرادی نیز هرگز نحوه جدایی اش از باشگاه بارسا را فراموش نمی کنند. اشخاصی نیز می گویند به جی خرید نیمار، سانچو به تیم آورده شود بسیار بهتر است. این بازیکن جوانتر و با انگیزه تر می باشد. برخی نیز اعتقاد دارند که به یک وینگری همانند او نیاز دارند هم با تجربه است و هم شناخت مناسبی از بارسای اسپانیا دارد.

شما کاربران عزیز درباره اینکه آیا نیمار به بارسلونا می آید؟ چه فکر می کنید؟ آیا نیمار در سال های پایانی فوتبالش دوباره در بارسلونا اسپانیا حضور پیدا می کند؟ اگر نظر یا دیدگاهی در این زمینه دارید آن را در پایین صفحه مطرح نمایید.

خروج از نسخه موبایل