ورزشی

اخبار نقل و انتقالات ملوان بندرانزلی؛ ملوان در حال کهکشانی شدن!

اخبار نقل و انتقالات ملوان بندرانزلی؛ ملوان در حال کهکشانی شدن!

طبق اخبار نقل و انتقالات ملوان، با اضافه شدن رسمی 5 بازیکن، ملوان نقل و انتقالات را منفجر کرد. گفتنی است که ستاره ششم نیز به زودی خواهد آمد.

اخبار نقل و انتقالات ملوان بندرانزلی

 میلاد سرلک، محمد عمری، حبیب فرعباسی، جلال مداحی و نیما انتظاری پنج ستاره جدید تیم ملوان هستند. حالا منتظر ستاره ششم هم بود.

به گزارش «ورزشی»، نقل و انتقالات زمستانی در شرایطی ادامه دارد که بحث بازیکنان سرباز همچنان با حرارت بالایی پیگیری می‌شود. حتی در آخرین خبرها، تکلیف بازیکنان پرسپولیس هم مشخص شده است.

طبق اخباری که امروز منتشر شد، محمد عمری و میلاد سرلک امروز دفترچه خدمت سربازی خود پست کردند. بدین ترتیب این دو بازیکن رسما به جمع مشمولان خدمت سربازی ملحق شدند.

قبل از این نیز حبیب فرعباسی و جلال مداحی از ذوب آهن و نیما انتظاری از مس رفسنجان دفترچه خود را پست و شانس خود را برای حضور در تیم نظامی اعلام کردند.

تنها تیم نظامی لیگ برتر ایران در حال حاضر، ملوان بندرانزلی است. این تیم شرایط استفاده از این بازیکنان سرباز را داشته و این بازیکنان باید به ملوان منتقل شوند.

در برگه اعزام به خدمت این افراد ذکر شده که همگی باید اول بهمن ماه خود را معرفی کنند و منتظر خبر برای شرایطشان در نیم فصل دوم باشند. هرچند بعید است که فجرسپاسی لیگ یک و نیروی زمینی لیگ دو، سهمی در این بازیکنان ستاره داشته باشند.

شرایط ملوان در نیم فصل اول

شرایط ملوان در نیم فصل اول

ملوان در نیم فصل اول که از نظر آمار دفاعی بسیار ضعیف بود و مهدی تارتار یم گلر جوان به تیم معرفی کند. اما حالا شاگرد سابق او فرعباسی هم به تیم می‌آید. همچنین جلال مداحی بازیکنی است که تارتار در ذوب آهن به فوتبال معرفی کرد، حالا دوباره به او می‌پیوندد.

اما در این بین محمد عمری و میلاد سرلک نام های پررنگ تری شده‌اند. این دو بازیکن نیز امروز از پرسپولیس جدا و به ملوان ملحق شدند. البته تارتار اعلام کرده بود که بازیکنان سرباز باید با انگیزه بالا وارد تیم شوند. در غیر این صورت جایی برای آنها در تیم نخواهد بود.

جالب اینجاست که امکان دارد تا پایان نقل و انتقالات یک بازیکن سرباز دیگر هم به این جمع اضافه شود.

تارتار که در نیم فصل اول بدون ستاره مهم و سرشناسی تیمش را هدایت کرد. آنها حتی تا جایگاه سوم هم بالا آمدند. آنها اکنون در جایگاه ششم هستند. با حضور این پنج بازیکن و به خصوص فرعباسی، سرلک و عمری، ملوان شرایط بهتری در نیم فصل دوم پیدا خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل