ورزشی

اختلافات خانواده گلیزر درباره فروش منچستریونایتد

اختلافات خانواده گلیزر درباره فروش منچستریونایتد

اختلافات خانواده گلیزر درباره فروش منچستریونایتد ، با حضور آورام گلیزر در فینال ومبلی روز یکشنبه، گمانه زنی هایی مطرح شد که احتمال اینکه مالکان آمریکایی تیم منچستر یونایتد در حال فروش کامل سهام باشگاه نباشند. ظاهرا بین خانواده گلیزر مالکان باشگاه شیاطین سرخ اختلاف هایی به وجود آمد. در ادامه سایت ورزشی با این خبر مهم همراه ما باشید.

 

اختلافات خانواده گلیزر درباره فروش منچستریونایتد

به گزارش سایت ورزشی ، اختلافات بین خانواده گلیزرهای صاحب منچستر یونایتد باعث شد تا موانع جدی پیش روی این باشگاه انگلیسی برای فروش سهام قرار داشته باشد. جوئل و آورام گلیزر بر خلاف برادر و خواهرانش موافق واگذار کردن منچستر به گروهی دیگر نیستند. پیشنهاد مبالغ پایین قطعا شرایط را سخت کرده است. گلیزرها دوست داشتند که اشخاص بیشتری برای خرید تیم اقدام کنند.

اما تنها شیخ جاسم بن حمد آل ثانی و سر جیم رتکلیف به طور آشکار برای خرید باشگاه پا پیش گذاشتند. پیشنهاد مالکان منچستر حدود 6 میلیارد پوند بود، اما این رقم پیشنهادی خریدار بسیار پایینتر از این مبلغ بوده است.

 

بدهی منچستر یونایتد در لیگ جزیره:

منچستر تیمی پرطرفدار که با بدهی خالص 656 میلیون پوندی روبرو است. مبالغی از بازیکنان خریداری شده باقی ماند. و هزینه های سنگین آپدیت و به روز رسانی زیرساخت های باشگاه باعث شد تا مدیران به این نتیجه برسند که ارزش باشگاه بسیار بالاتر از این حرف ها است.

 

افت تیم منچستر و سهام آن با احتمال ماندن گلیزرها:

اختلافات خانواده گلیزر درباره فروش منچستریونایتد باعث شد تا سهام باشگاه در روز دوشنبه با افت 10 درصدی روبرو شود. کاهش سهام برخی نگرانی ها را برای نفروختن باشگاه توسط گلیزرها بوجود آورد. برخی ارزش تیم را تنها 1.3 میلیارد پوند برآورد می کنند.

با توجه به اینکه منچستر در این هفته قهرمان لیگ کاپ انگلیس شد. باشگاه سهامش در یک هفته اخیر کاهش 17 درصدی داشت. ظاهرا 1 میلیارد پوند از ارزش این تیم کم شده است.

حتی تا بعداز ظهر دوشنبه، برخی علاقه مند خرید باشگاه همچنان منتظر پاسخ از سمت گروه مالی راین بودند. این گروه که واسطه بین خریدارها و گلیزرها محسوب می شوند. اما خانواده گلیزرها تمایلی به فروش این باشگاه اگر داشته باشند، اطلاعات مالی با جزئیاتش در اختیار شیخ جاسم و رتکلیف قرار می گیرد و آنها می توانند پیشنهاد رسمی خود را ارائه نمایند. البته هنوز ترس آن وجود دارد که این خانواده به دنبال سرمایه گذاران خرد باشند و قصد فروش کامل باشگاه انگلیسی را نداشته باشند.

خروج از نسخه موبایل