ورزشی

اندونگ ستاره جدید استقلال در خط میانی

اندونگ ستاره جدید استقلال در خط میانی

ریتم استقلال با اندونگ منظم و کوک بود. با عملکرد خیره‌کننده، اندونگ ستاره جدید استقلال در خط میانی محسوب می‌شود.

اندونگ ستاره جدید استقلال در خط میانی

به گزارش “ورزشی”، دیدیه اندونگ هافبک میانی استقلال در شرایطی وارد بازی شد که تیم استقلال گل دوم را خورده بود. این بازیکن گابنی باید نظم تازه‌‌ای به خط وسط استقلال می‌داد. و آبی‌ها را به سمت گلزنی مقابل ملوان هدایت می‌کرد، تیم استقلال از نظر روحی_روانی در شرایط خوبی نبود. و فرم بازی آنها از حالت منطقی خارج شده‌بود. حضور او فوتبال با نظم و استانداردی به نمایش گذاشت.

این بازیکن پس از دریافت توپ با آگاهی محیطی خوبی که داشت زمین مسابقه را مدام بررسی می‌کرد. او با سر بالا بازیکنان سمت چپ و راست زمین را صاحب توپ می‌کرد. اندونگ با کمترین مکث و ضریب اشتباه، نبض بازی را در دستان استقلال قرار داد.

کلید موفقیت بازی‌های آینده در دستان اندونگ؟

کلید موفقیت بازی‌های آینده در دستان اندونگ؟

این بازیکن اگر در شرایط بهتری بازی می‌کرد شاید توانایی‌های بیش‌تری از خود نمایش می‌داد. و شاید حتی استقلال نتیجه‌ی بهتری از تساوی می‌گرفت. اما در همین دقایق کوتاه کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشت، این اتفاق در حالی افتاد که این اولین بازی رسمی او در یک دیدار سخت و چالش در شرایط دشوار بود.

فرم بدنی این بازیکن به شکلی بود که سرعت و چالاکی داشت. خبری عدم‌آمادگی بدن یا حتی سنگینی دیده نمی‌شد و به نظر می‌رسید پتانسیل حضور ثابت در ترکیب اولیه را داشته‌باشد.

اندونگ در این مسابقه توانایی‌های خود را نشان داد. او در صورتی که فرصت بیشتری برای حضور در زمین پیدا کند و بازیکنان استقلال به شناخت خوبی از سبک بازی این بازیکن برسند، به تیم می‌تواند کمک بسیاری کند.

خروج از نسخه موبایل