ورزشی

آمار | بدترین تیم لیگ برتر انگلیس کدام است؟

آمار | بدترین تیم لیگ برتر انگلیس کدام است؟

بدترین تیم لیگ برتر انگلیس مشخص شد. آبی‌های لندن بالاتر از سایر تیم‌ها، حتی تیم‌های پایین جدولی، بدترین تیم لیگ برتر انگلیس است. چلسی با وجود هزینه‌های گزاف در پنجره‌های نقل و انتقالات و عوض کردن چندین مربی بدترین تیم لیگ برتر انگلیس شده است. در این پست از ورزشی، نگاهی به این آمار خواهیم انداخت.

بدترین تیم لیگ برتر انگلیس کدام است؟

آمار تکان‌دهنده نشان می‌دهد که چلسی بدترین تیم لیگ برتر انگلیس است. این آمار پس از شکست ۲-۰ آبی‌ها مقابل اورتون مشخص شد.

چلسی در این سال ۳۹ بازی انجام داده اما تنها موفق به کسب ۳۹ امتیاز شده است. این بدترین رکورد میان تمام باشگاه‌هایی است در دو فصل اخیر بازی کرده‌اند. تنها کریستال پالاس و ناتینگهام فارست رکورد مشابهی دارند. با این تفاوت که آنها یک بازی کمتر از آبی‌ها انجام دادند. این دو باشگاه به طور میانگین ۱.۰۲ امتیاز در هر بازی داشته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که شرایطشان کمی از آبی‌ها بهتر است. بدترین تیم بعدی در این فهرست، بورنموث است. آنها در همین مدت ۴۲ امتیاز کسب کرده است. لاذم به ذکر است که اورتون ۴۴ امتیاز دارد و کسر ۱۰ امتیازی آنها در این لیست دیده نمی‌شود.

هواداران چلسی نارضایتی خود را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کردند. یکی از طرفداران به تندی نوشت: «چند میلیارد برای رسیدن به این جایگاه هزینه کردید؟» دیگری اضافه کرد: «این فاجعه است؟ سقوط به معنی واقعی کلمه.» بعدی گفت: «ما در لیگ بدترین تیم هستیم؟ این باور نکردنی است.»

بهترین تیم لیگ برتر انگلیس؟

بهترین تیم لیگ برتر انگلیس؟

منچسترسیتی با میانگین ۲.۲ امتیاز در هر بازی در صدر لیست قرار دارد. بعد از آنها استون‌ویلای اونای امری قرار دارد که ۲.۰۵ امتیاز در هر بازی کسب کرده است. چلسی در یک سال گذشته، چندین مرتبه مربی عوض کرده است. گراهام پاتر در ماه آوریل اخراج و فرانک لمپارد به طور موقت جایگزین او شد. اما بازیکن سابق این باشگاه باز هم نتوانست کار انجام دهد. چلسی فصل گذشته را در جایگاه دوازدهم لیگ به اتمام رساند. مائوریسیو پوچتینو در تابستان روی نیمکت این تیم نشست. ولی هنوز هم اوضاع را خیلی تغییر نداده است. او در این فصل از ۱۶ بازی فقط ۵ پیروزی کسب کرده است. چلسی همچنان در رده‌ی دوازدهم قرار دارد.

چلسی از زمان ورود تاد بولی به باشگاه در تابستان 2022، بیش از ۱ میلیارد پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده است. این مبلغ شامل ۳۸۵ میلیون پوند هزینه گزاف برای استعدادها در پنجره نقل و انتقالات ژانویه اوایل سال جاری است. باشگاه پس از آن ۴۳۴.۵ میلیون پوند در تابستان هزینه کرد.

خروج از نسخه موبایل