ورزشی

بیوگرافی احمد نوراللهی، زندگی شخصی، همسر، افتخارات + عکس

بیوگرافی احمد نوراللهی، زندگی شخصی، همسر، افتخارات + عکس

یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان سال‌های اخیر پرسپولیس، احمد نوراللهی است. در این پست از ورزشی، به بیوگرافی احمد نوراللهی معروف به احمد نور می‌پردازیم.

بیوگرافی احمد نوراللهی

احمد نوراللهی (زاده 12 بهمن 1371 -آزادشهر) بازیکن ایرانی‌الاصل است. نوراللهی به صورت حرفه‌ای فوتبال را از شهرداری آزادشهر تحت مربی‌گری جواد قزلسفلو آغاز کرد. او پس از مدتی با تیم نونهالان شموشک گلستان توپ زد.

بازي وی در لیگ نونهالان به مطرح شدن او کمک کرد. به طوری‌که بعد از انحلال این تیم به پیشنهاد یکی از مربیان سابقش  درسال 89 وقتی 16 ساله بود به تیم جوانان میلاد یزد پیوست. احمد مدتی بعد بازیکن تیم امید و بزرگ سال فولاد یزد در لیگ گروه یک به میدان رفت.

استعداد فوتبالی او موجب شد که فولاد یزد به لیگ دسته دوم سقوط نکند. او در سال 93 با قراردادی 3 ساله به پرسپولیس تهران پیوست. او در بازی دبی چهارتایی معروف با باشگاه استقلال، گل اول پرسپولیس را بنیان‌گذاری کرد.

همانطور که گفته شد، این بازیکن سابقه عضویت در باشگاه فوتبال فولاد یزد را در کارنامه دارد. پس از حضور در پرسپولیس، در فصل اول و فصل دوم حضورش یکی از برترین ها بود. پس از آن نیز در مقطعی به تیم ملی هم دعوت شد.

آغاز فوتبال احمد نوراللهی

آغاز فوتبال احمد نوراللهی

او در سن 16 سالگی به آکادمی جوانان فولاد یزد ملحق شد. در سال 1389 نیز به تیم اول باشگاه راه پیدا کرد.

فولاد یزد

او در لیگ دسته یک برای تیم فولاد یزد بازی می‌کرد. تأثیرگذاری  درخشانش یکی از عوامل اصلی بقای این تیم در لیگ یک بود.

احمد نوراللهی در پرسپولیس

پس از یک سال حضور در فولاد یزد، وی با قراردادی سه ساله به سرخپوشان پایتخت پیوست.

همسر احمد نوراللهی

همسر احمد نوراللهی

احمد نورالهی در تاریخ هفت خرداد ۹۷ با مهتاب صلحی زاده عقد کرد. او در صفحه شخصی خود با انتشار عکسی خبر از ازدواج خود داد. مهتاب صلحی‌زاده روانشناس بالینی متخصص درمان‌های متمرکز بر هیجان است.

جمع بندی

احمد نوراللهی بی‌شک یکی از بهترین بازیکنان سالهای اخیر پرسپولیس بوده است. او پس از کش و قوس‌های فراوان به تیم الشباب الاهلی امارت پیوست. نوراللهی این روزهای یکی از مهره‌های اصلی تیم خود در لیگ امارات است.

خروج از نسخه موبایل