ورزشی

بیوگرافی تونی کروس، ستاره ی رئال مادرید و تیم ملی آلمان

بیوگرافی تونی کروس

بیوگرافی تونی کروس زندگی شخصی و حرفه ای

بیوگرافی تونی کروس (Toni Kroos) ؛ او بازیکن حرفه ای فوتبال است و برای تیم ملی آلمان و باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا بازی می کند. در این مقاله مفصلا به ابعاد زندگی شخصی و حرفه ای این بازیکن آلمانی خواهیم پرداخت.

بیوگرافی تونی کروس

او در 4 ژانویه 1990 در گریفسوالد، آلمان شرقی به دنیا آمد. او برای تمام تیم هایی که تا به حال در آنها بازی کرده است، ارزشمند بوده است. به بهانه ی خداحافظی این بازیکن از فوتبال، به بررسی بیوگرافی این بازیکن می پردازیم.

حتما بخوانید: کریم بنزما ستاره فرانسوی | بیوگرافی+ حواشی+عکس با همسر و فرزند

داستان کودکی تونی کروس – اوایل زندگی

برای شروع بیوگرافی، تونی کروس در چهارمین روز ژانویه 1990 در گریفسوالد، آلمان شرقی به دنیا آمد.

این بازیکن فوتبال آلمانی از مادرش بیرگیت کامر (بازیکن سابق بدمینتون آلمانی و معلم فعلی زیست‌شناسی ورزش) و پدرش رولاند کروس (کشتی‌گیر حرفه‌ای و مربی فوتبال سابق) متولد شد.

کودکی کروس
کودکی کروس

 

تونی که با برادرش فلیکس بزرگ شد، تمام آنچه را که در کودکی می خواست داشت. تماشای بزرگ شدن او برای والدینش هرگز سخت نبود.

در دوران جوانی، او برجسته ترین دانش آموز کلاسش نبود و زمان زیادی را صرف تمرین فوتبال برای شرکت در مسابقات مدرسه می کرد. علاوه بر این، تونی در کلاس رفتار خوبی داشت و در میان همسالانش در مدرسه محبوب بود.

تونی و هلیکس برادرش
تونی و هلیکس برادرش

زندگی اولیه تونی کروس در فوتبال

تونی هرگز به عنوان یک فوتبالیست با استعداد در نظر گرفته نمی شد، بلکه در عوض به دنبال موفقیت از طریق سخت کوشی، در زمین بود. این نگرش در نهایت ناشی از اخلاق کاری پدرش در آموزش او و برادر فرزندش، فلیکس بود.

با این حال، یک مشکل با چند کار وجود داشت. تلفیق فوتبال با درس خواندن نقطه ضعف او بود.

او ترجیح داد روی اولی تمرکز کند و کمتر روی دومی کار کند. در حالت ایده آل، تونی کروس دانش آموز خوبی در مورد مطالعه دروس نبود. او تمام تلاش خود را به فوتبال داد.

پسر کوچولوی ناز یکباره هیچوقت نوجوانی بداخلاق نشد. تونی برای هر مرحله جدید زندگی در طول مسیر آماده بود. سخت کوشی و موفقیت او زمانی آشکار شد که در سن 17 سالگی به عضویت تیم اصلی بایرن مونیخ درآمد.

از آن زمان، به خصوص پس از جام جهانی 2014، جهان تونی را به عنوان یکی از بهترین الگوهای هافبک هجومی مدرن می شناسد.

تونی کروس و جسیکا همسرش
تونی کروس و جسیکا همسرش

حتما بخوانید: همه چیز در مورد آنتونلا روکازو همسر لیونل مسی

تونی کروس و همسر و فرزندان

کروس با دوست دختر طولانی مدت خود و معشوق دوران مدرسه کالج جسیکا ازدواج کرده است. برای بزرگداشت صمیمیت و دروان خوبش با او، تونی تصمیم گرفت او را به عنوان تنها مالک قلبش ثابت کند.

او اولین بار تونی را در دوران مدرسه ملاقات کرده بود. تونی در این دوران با مشکل ترکیب فوتبال با درسش مواجه بود.

جسیکا فاربر به بهترین نحو از نظر تحصیلی به او کمک کرد. این دو مرغ عشق از همان لحظه ملاقات جدایی ناپذیر دیده می شدند.

آینده تونی می‌توانست با هر زنی که او می‌خواست باشد، اما جسیکا تنها دختری بود که او به آن علاقه داشت. حتی اگر بسیاری دیگر به او علاقه نشان دادند. در واقع تونی وقت خود را با دختران دیگر تلف نکرد.

همسر تونی، جسیکا فاربر، بانویی صلح‌جو و دوست‌داشتنی است که نمی‌تواند با بسیاری دیگر از بازیکنان آلمانی که ماهیتی برون‌گرا دارند مقایسه کند. جسیکا فاربر عمداً به جای قرار گرفتن در کانون توجه، سایه ها را انتخاب می کند.

اولین پسر آنها، لئون، در 14 آگوست 2013 به دنیا آمد. فرزند دوم، یک دختر، آملی در 20 ژوئیه 2016 به دنیا آمد. تونی یک پدر واقعی است که برای بچه هایش وقت کافی پیدا می کند. تصاویری از فرزندانش را در زیر مشاهده می کنید.

تونی کروس و همسر و فرزندانش
تونی کروس و همسر و فرزندانش

حتما بخوانید: زندگی نامه کیلیان امباپه | مهاجم تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن

خلاصه دوران حرفه ای تونی کروس

کروس ابتدا برای باشگاه محلی گریفسوالدر اس سی بازی کرد، سپس به تیم جوانان هانسا روستوک منتقل شد. کروس در سال 2006 به تیم جوانان بایرن مونیخ رفت.

تونی یک بار در طول سال تحصیلی تا 40 روز به دلیل تمرین غیبت داشت. برای فصل 08-2007، در سن 17 سالگی، کروس به تیم بزرگسالان بایرن ارتقا یافت.

در سال 2006 تونی کروس با تیم جوانان بایرن مونیخ شروع به کار کرد. او در سال 2007 به تیم اصلی صعود کرد و در آن زمان فقط 17 سال داشت.

به دنبال آن در فصل 2009 / 10 به بایرن لورکوزن قرضی منتقل شد. او 33 بازی برای آنها انجام داد. تونی آن فصل را با 9 گل و 12 پاس گل به پایان رساند.

موفقیت در بایرن لورکوزن باعث شد تا او در فصل بعد به بایرن مونیخ بازگردد. او 3 قهرمانی بوندسلیگا، یک لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ و جام جهانی فوتبال 2014 (2 گل و 4 پاس گل) را به دست آورد.

کروس بدشانس بود که توپ طلای جام جهانی را که به لیونل مسی رسید، نبرد. او در سال 2014 با مبلغی نامشخص به رئال مادرید منتقل شد

تونی کروس یکی از بهترین هافبک ها
تونی کروس یکی از بهترین هافبک های نسل خود

آنچه پس از بازنشستگی از او به یاد خواهیم داشت

  1. به خاطر دقت پاس، تکنیک، دید و توانایی او در گلزنی و همچنین شوت های بلند و ارسال توپ از ضربات ایستگاهی.
  2. به خاطر پویایی و سخت کوشی در تمام دقایق بازی
  3. برای تطبیق پذیری، قدرت بدنی و توانایی او برای بازی در چندین پست میانی.
  4. به خاطر بازیساز کاذب، در جناحین، در نقش هافبک باکس تو باکس یا حتی به عنوان یک هافبک دفاعی.
  5. به دلیل توانایی او در شکستن بازی، حفظ مالکیت و ایجاد موقعیت برای هم تیمی ها

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

خروج از نسخه موبایل