ورزشی

بیوگرافی گرت بیل و همسرش | حواشی+ زندگی شخصی+عکس

زندگینامه گرت بیل

زندگینامه گرت بیل

بیوگرافی گرت بیل  و همسرش ستاره ولزی (Gareth Bale) را با هم بخوانیم. او به طور حرفه ای به عنوان یک فوتبالیست ولزی شناخته می شود که در سمت چپ پا برای تیم ملی ولز و باشگاه رئال مادرید اسپانیا بازی می کند. او یک بازیکن فوتبال چپ پا است و به دلیل سرعت فوق العاده اش، توانایی سانتر و ضربه از راه دور بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. در حال حاضر، گرت بیل به یکی از وحشی ترین فوتبالیست های جهان تبدیل شده است. او پیراهن شماره 11 را برای تیم ملی ولز و رئال مادرید می پوشد. در ادامه با وبسایت ورزشی همراه باشید.

بیوگرافی گرت بیل ستاره ولزی

گرت بیل (Gareth Bale) متولد 16 ژوئیه ۱۹۸۹می باشد. او بازیکن فوتبال اهل ولز است که الان به عنوان هافبک و وینگر در باشگاه فوتبال لس آنجلس اف سی در لیگ برتر فوتبال ایالات متحده آمریکا و تیم ملی ولز بازی می کند.

گرت بیل یک فوتبالیست حرفه ای است که به عنوان وینگر برای باشگاه فوتبال لیگ برتر لس آنجلس اف سی و تیم ملی ولز بازی می کند. او به طورگسترده با نام یکی از بزرگترین وینگر های نسل خود و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی کشورش شناخته می شود.

زندگینامه گرت بیل
زندگینامه گرت بیل

اصالت او

اسم کامل او وی گرت فرانک بیل است که به گرت بیل شناخته می شود. او متولد سال 16 ژوئیه سال 1989 در کشور ولز و در شهر کاردیف است.  والدین او در شغل های دولتی مشغول به کار بودند. دایی او جزو یکی از فوتبالیست های سابق شهر کاردیف بود. گرت بیل تمام دوره کودکی اش را با عکس ها و پوستر های رایان گیگز پشت سر گذاشت و یکی از طرفداران او بود.

گرت بیل تا پایان مقطع دبیرستان درس خواند اما از 9 سالگی وارد فوتبال شد و حالا در تیم لس آنجلس حضور دارد.

حتما بخوانید: بیوگرافی تونی کروس، ستاره ی رئال مادرید و تیم ملی آلمان

شروع دوران باشگاهی

بیل فوتبال حرفه را از ساوت همپوت و با بازی در خط دفاعی آغاز کرد که تبحر خاصی در اجرای ضربات آزاد داشت. بیل آخرین بازی اش را برای ساتهمپتون در مقابل دربی کانتی انجام داد. از آنجایی که او روند گلزنی اش را آغاز کرد، بخصوص ضربات ایستگاهی منحصر به فردش، شروعی برای بازی خودش بود.

پیوستن او به تیم تاتنهام

در تاریخ 5 می 2007 او با مبلغ 5 میلیون یورو که میتوانست تا 10 میلیون یورو آن را افزایش بدهد، راهی تیم تاتنهام هاتسپر شد. در تاریخ 26 آگوست او اولین بازی رسمی اش را مقابل تیم منچستر یونایتد انجام داد. بازی دوم او یعنی تقابل تاتنهام با فولهام، او تواسنت یک گل به نفع تیم تاتنهام کسب کند. بیل در آن بازی از ناحیه رباط مصدوم شد و امکان حضور در فصل را نداشت و به زیر تیغ جراحی رفت. او بعد از 2 ماه در تاریخ 26 سپتامبر در دقایق حدودی 85 وارد زمین در بازی تاتنهام مقابل با برنلی شد.

بیوگرافی گرت بیل
بیوگرافی گرت بیل

او با تکنیک و سرعت فوق العاده اش تواسنته خط دفاعی اروپا را به دفعات متعدد به هم بریزد. توانایی او برای عبور از خط دفاعی تمی اینتر محو کننده بود و بیل توانست مایکون که از بهترین مدافعان جهان بود را محو کند و توانست دفاع اینتر میلان را متلاشی کند.

نقطه شهرت بیل در بازی های او مقابل تیم اینتر میلان بود.

حتما بخوانید: کریم بنزما ستاره فرانسوی | بیوگرافی+ حواشی+عکس با همسر و فرزند

پیوستن به رئال مادرید

در سال 2013 گرت بیل با قراردادی به مبلغ 91 میلیون یورو به تیم رئال مادرید پیوست. این مبلغ قرارداد او با تیم رئال مادرید، او را تا پایان فصل 2015-2016 گرانقیمت ترین فوتبالیست تاریخ تبدیل کرد. البته که بعد از او پوگبا با قراردادی 105 میلیون یورویی از یونتوس به تیم منچستر یونایتد رکورد بیل را شکست.

گرت بیل
گرت بیل

اختلافات او با رونالدو

در فصل اول حضور او در پایتخت اسپانیا، بدلیل قرارداد گرانقیمتش زیر ذره بین رسانه ها و طرفداران فوتبال بود و انتقاداتی از او می شد. حتی خبر هایی از اختلافات بین او و کریستیانو رونالدو به گوش می رسید و رونالدو از آن بابت سکوت نکرد و از بیل حمایت کرد.

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

نتیجه قراردادش را نشان داد

بعد از آن همه انتقاداتی که از او می شد، او توانست در بازی با تیم اتلتیکو مادرید، دروازه این تیم را هدف بگیرد و به نفع تیم اش گل کسب کند و کمک زیادی به رئال مادرید در کسب دهمین قهرمانی اش در اروپا کرد.

جدایی او از رئال مادرید

در تاریخ ۲۸ می ۲۰۱۸ هم توانست با زدن ۲ گل به لیورپول تیم رئال مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند. اما در فصل های بعد به دلیل بی نظمی های او و علاقه شدید او به بازی گلف، گرت بیل از چشم طرفداران این تیم افتاد و از این تیم جدا شد. او در حال حاضر در تیم لس آنجلس در لیگ ایالات متحده آمریکا بازی می کند.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

خروج از نسخه موبایل