ورزشی

ترکیب ایران مقابل فلسطین اعلام شد / ترکیبی متفاوت در بازی اول

ترکیب ایران مقابل فلسطین اعلام شد / ترکیبی متفاوت در بازی اول

تیم ملی کشورمان از ساعت 21 روز یکشنبه 24 دی ماه به مصاف فلسطین می‌رود. در آستانه بازی، ترکیب ایران مقابل فلسطین اعلام شد. هم‌چنین به احترام شهدای جنگ غزه، دو تیم پیش از شروع بازی، یک دقیقه سکوت خواهند کرد.

ترکیب تیم ملی ایران مقابل فلسطین

به گزارش «ورزشی»، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 21 امشب (یکشنبه 24 دی ماه) در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی شهر الریان قطر اولین بازی در جام ملت‌های آسیا 2023 را برابر تیم فلسطین برگزار می‌کند. تیم ملی به دنبال کسب اولین برد و محکم برداشتن گام اول است.

اسامی ترکیب ابتدایی تیم ملی

اسامی ترکیب ابتدایی تیم ملی

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد

یک دقیقه سکوت پیش از بازی ایران-فلسطین

یک دقیقه سکوت پیش از بازی ایران-فلسطین

با تایید فدراسیون فوتبال، ایران- فلسطین، دیدار دو تیم ایران و فلسطین در جام ملت‌های آسیا با یک دقیقه سکوت آغاز خواهد شد.

همانطور که می‌دانید، پس از مدت‌ها انتظار بالاخره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از امروز در الریان قطر برای تیم ملی فوتبال ایران شروع می‌شود. در این بازی که شاگردان امیر قلعه‌نویی به مصاف فلسطین می‌روند، پیش از دیدار مراسم ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

روی کاغذ احتمالا ایران کار مشکلی برای برد مقابل حریف امشب خود پیش رو ندارد. ولی فلسطین در بازی‌های دوستانه اخیر خود به خوبی ثابت کرده که حریف دست و پا بسته‌ای محسوب نیست. به گفته‌ی سرمربی و بازیکنان، تیم ایران، فلسطین را دست کم نخواهد گرفت..

قبل از این پیشنهاد شده بود بازی ایران و فلسطین با یک دقیقه سکوت برگزار شود. به دنبال همین پیشنهاد ارائه شده در جلسه هماهنگی روز پیش بازی ایران و فلسطین و موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، دیدار امشب این دو تیم به احترام شهدای جنگ غزه پس از یک دقیقه سکوت، شروع خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل