ورزشی

تصمیم بحث‌برانگیز: دروازه‌بان لیورپول فروخته می‌شود!

تصمیم بحث‌برانگیز: دروازه‌بان لیورپول فروخته می‌شود!

ستاره و دروازه‌بان لیورپول فروخته می‌شود. تصمیم عجیبی که شاید برای ادامه‌ی فصل یا حتی سال آینده‌ی قرمزهای مرسی‌ساید، گران تمام شود.

دروازه‌بان لیورپول فروخته می‌شود

کایمن کلهر، دروازه‌بان لیورپول، احتمالا در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا خواهد‌شد. به گزارش وب سایت “ورزشی“، کلهر از کودکی در آکادمی لیورپول رشد کرد. او در همین باشگاه بزرگ شد. در نهایت  در سال 2019 موفق شد وارد تیم اول شود. فرصت حضور در تیم بزرگسالان را به دست آورد. او هر زمان که فرصت بازی پیدا کرد، بهترین استفاده را از آن برد.

مصدومیت آلیسون بکر در فصل جاری به او فرصت بازی بیشتری داد. او آمار خوبی از خودش به جای گذاشته‌است. کلهر در 26 بازی در تمامی رقابت‌ها در دروازه لیورپول قرار گرفته‌است. این بهترین اتفاق برای این دروازه‌بان بوده‌است. ولی اکنون به نظر می‌رسد که او قرار است به زودی از این باشگاه برود.

"</p

به گزارش روزنامه معتبر دیلی میل، ناتینگهام فارست به صورت جدی به دنبال جذب این دروازه‌بان جوان است. آنها پیش از این در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه هم پیشنهادی را برای جذب او ارائه‌کردند. اما این پیشنهاد در آن مقطع رد شد.

فارست حالا با رقیبی جدی به نام سلتیک برای جذب این ستاره ایرلندی روبه‌رو شده‌است. در صورتی که کلهر تصمیم به ترک این باشگاه برای فرصت بیشتر حضور در میدان داشته باشد، لیورپول آماده‌ی فروش دروازه‌بان خود است.

خروج از نسخه موبایل