ورزشی

تمدید قرارداد سه بازیکن بارسلونا نزدیک است؟

تمدید قرارداد سه بازیکن بارسلونا نزدیک است؟

رئیس بارسلونا مذاکرات قرارداد با 3 بازیکن کلیدی را تایید کرد. آیا تمدید قرارداد سه بازیکن بارسلونا نزدیک است؟

خلاصه خبر

بارسلونا در حال مذاکره با پدری، دی یونگ و آرائوخو است.

قرار است قرارداد هر سه تا سال 2026 به پایان برسد.

لاپورتا به روز رسانی هایی را ارائه کرده است.

تمدید قرارداد سه بازیکن بارسلونا نزدیک است؟

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا تایید کرد که باشگاه در حال مذاکره با رونالد آرائوخو، پدری و فرنکی دی یونگ برای قراردادهای جدید است.

آرائوخو قرارداد فعلی خود را در سال 2022 روی کاغذ آورد و باشگاه مدافع میانی ستاره خود را با قراردادی چهار ساله منعقد کرد. با این حال، این بازیکن اروگوئه ای در ماه های اخیر به دلیل علاقه باشگاه های لیگ برتری منچستریونایتد و چلسی، به شدت با جدایی از بارسا مرتبط بوده است.

دی یونگ در چند وقت اخیر به طور مشابه با انتقال به لیگ برتر پیوند خورده است. قرارداد فعلی این هافبک در کاتالونیا نیز تا سال 2026 اعتبار دارد.

قرارداد پدری همچنین تا سال 2026 اعتبار دارد و هافبک آسیب دیده در نهایت توانست مجموعه ای از بازی ها را در ترکیب بارسلونا انجام دهد. او 9 بار در تمام رقابت های این فصل شروع کرده است.

لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در سخنرانی افتتاحیه خود در مجمع عمومی عادی باشگاه بارسلونا تایید کرد که مذاکرات بین بارسا و نمایندگان هر سه بازیکن در حال انجام است و فاش کرد: “ما در حال کار روی قراردادهای جدید آرائوخو، دی یونگ و پدری هستیم.”

بروزرسانی لاپورتا درباره‌ی پرونده‌ی نگریرا

بروزرسانی لاپورتا درباره‌ی پرونده‌ی نگریرا

لاپورتا همچنین از این سخنرانی برای پاسخ به منتقدان باشگاه، به ویژه در مورد پرونده در حال انجام نگریرا استفاده کرد: «سرود ما چنین می گوید: ما علیه همه چیز و هر کس می جنگیم. این قربانی نیست. ما با کسانی مبارزه می کنیم که مکرراً می گویند که به پرونده نگریرا اعتراض می کنند که ما در دادگاه برنده آن هستیم.

“الان که آنها ما را قضاوت می کنند، دستورالعمل ها مساعد نیست. هر بار که ما خوب کار می کنیم، باز می گردد. افرادی هستند که نمی خواهند ما برنده شویم، آنها عصبانی هستند که ما برنده شویم. برای دفاع از خود نمی توانیم آنها می خواهند ما را از بین ببرند.

بارسا در سال 2023 توسط دادگاه تحقیقاتی شماره 1 بارسلونا به “رشوه خواری فعال” متهم شد و در حال حاضر پرونده قضایی در رابطه با این اتهامات در جریان است.

خروج از نسخه موبایل