ورزشی

تن هاخ گفت جام های بیشتری در راه است

تن هاخ گفت جام های بیشتری در راه است

تن هاخ گفت جام های بیشتری در راه است ، بنابر گفته های آنتونی وینگر برزیلی منچستر، اتحاد و همدلی و همبستگی در این تیم انگلیسی بسیار افزایش پیدا کرده است. آنتونی می گوید که منچستر قطعا امسال جام های زیادی را بدست می آورد.

به گزارش سایت ورزشی و به نقل از رسانه MEN ، بازیکن خوش تکنیک تیم شیاطین سرخ گفت که روز قبل با کسب عنوان قهرمانی لیگ کاپ انگلیسی ، منچستری ها آینده خوبی در انتظارشان است و نسبت به آینده باشگاه نیز کاملا خوشبین است.

صحبت های آنتونی وینگر برزیلی درباره باشگاه:

باشگاه منچستر یونایتد در این فصل عملکرد درخشانی را زیر نظر تن هاخ داشته و در شب گذشته کاپ انگلیس را نیز بدست آورد. آنتونی گفت: من واقعا خوشحالم که در این فصل توانستم با باشگاه منچستر یونایتد اولین جام را بدست آورم. من مطمئن بودم که بچه های باشگاه توانایی بازگشت به جایی که مستحق آن هستند را دارند. تیم شیاطین سرخ بار دیگر توانست یک جام بزرگ انگلیسی را بدست آورد و طرفداران و مردم به این باشگاه احترام زیادی می گذارند. ما نخستین جام از کاپ های پیش رو را بدست آوردیم. واقعا از عملکرد تن هاخ خوشحالم و واقعا مربی خوبی است.

بازیکن برزیلی تیم یونایتدی ها گفت که از این گروه بازیکنان واقعا خوشحال هستم، آنها واقعا شگفت انگیز بودند و با این بچه های متحد قطعا می توانیم جام های بیشتری بدست آوریم. اریک سرمربی نیز نقش زیادی در این عناوین دارد. او مردم پرانرژی با اعتماد به نفس بالا و پرهوش و ذکاوت است. واقعا هر چیزی را قبل مسابقه پیش بینی می کند، دقیقا در طول بازی رخ می دهد و اریک در همه جای زمین مدیریت خوبی دارد و تعویض های اصولی و درست او نقش زیادی در پیروزی باشگاه دارد. چهارمین جام من در کنارش است. ما بعد از بازی همدیگر را بغل کردیم و در آغوش گرفتم. اریک گفت که قطعا جام های بیشتری در راه است و ما باهم ذهنیت یکسانی داریم.

خروج از نسخه موبایل