ورزشی

تیم جدید اللهیار صیادمنش فاش شد

تیم جدید اللهیار صیادمنش فاش شد

برخی از اخبار غیررسمی از احتمال بالای حضور اللهیار صیادمنش در یک تیم لیگ هلند خبر می‌دهند. با احتمال بالای این خبر، تیم جدید اللهیار صیادمنش فاش شده است.

تیم جدید اللهیار صیادمنش: ایران منتفی شد؟

به گزارش «ورزشی»، آینده اللهیار صیادمنش هنوز کاملاً مشخص نیست. این بازیکن به‌طور قطع هال سیتی را به‌صورت قرضی ترک خواهد کرد. تنها خبر قطعی، جدایی او از هال سیتی است. لیام روزنیور سرمربی ببرها این خبر را به صورت رسمی تایید کرد.

روزنیور چند روز پیش با اعلام جدایی صیادمنش از هال سیتی گفته بود: «الهیار در آستانه جدایی قرضی است. در حال حاضر با باشگاهی به توافق رسیده‌ایم. فکر می‌کنم او باید به تیمی برود که فرصت بیش‌تری برای بازی داشته باشد تا دوباره اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهد.»

علیرغم گذشت چند روز از این مصاحبه، اما تیم جدید این بازیکن اللهیار هنوز نامعلوم است. طبق اعلام رسانه yorkshirepost، صیادمنش از روز دوشنبه مجددا به تمرینات هال سیتی اضافه شده و حتی برای بازی مقابل ساندرلند فردا شب در دسترس است.

با این حال، این رسانه انگلیسی اعلام کرده که هال سیتی در حال جذب قرضی ایوان پاندور، دروازه‌بان فورتونا سیتارد هلند است. ببرها قصد دارند تا دروازه خود را با یک گلر مطمئن ایمن کنند. از این رو در ازای جذب این دروازه‌بان، با قرارداد قرضی برای صیادمنش به این تیم هلندی فروگذار نمی‌کنند.

فورتونا سیتارد، مشتری هلندی اللهیار صیادمنش

فورتونا سیتارد، مشتری هلندی اللهیار صیادمنش

فورتونا سیتارد باشگاهی با قدمت 55 ساله است که دو قهرمانی جام حذفی و چهار قهرمانی لیگ دسته اول (دومین سطح از لیگ هلند) را در کارنامه دارد. آنها هم اکنون در لیگ برتر هلند موسوم به اردیویسه در جایگاه یازدهم‌اند که تا منطقه سقوط پنج امتیاز فاصله دارند.

این تیم از فصل 2018 2019 در بالاترین سطح از لیگ هلند قرار دارد و سقوط نکرده است. با این حال، موضوع انتقال قرضی صیادمنش به این باشگاه هنوز در حد شایعات است. البته مارتین شویلنز، خبرنگار هلندی نزدیک به فورتونا سیتارد تأیید کرده که صیادمنش یکی از گزینه‌های حضور در این باشگاه است. اما زمان اعلام رسمی خبر، هر رخداد دیگری ممکن است.

لازم به ذکر است که هال سیتی در ابتدای فصل 2022-2023 صیادمنش را با مبلغ 4 میلیون و 500 هزار یورو به خدمت گرفت. بنابه شرایط قراردادی این بازیکن، فنرباغچه از فروش بعدی اللهیار، 50 درصد سهم خواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل