ورزشی

حمایت قاطعانه ساپینتو در کمپ حجازی

حمایت قاطعانه ساپینتو در کمپ حجازی

حمایت قاطعانه ساپینتو در کمپ حجازی

حمایت قاطعانه ساپینتو در کمپ حجازی ، هئیت مدیره استقلال در یک جلسه رسمی بعد از پایان آن در ادامه فعالیت سرمربی استقلال تاکید کردند.

حمایت قاطعانه ساپینتو در کمپ حجازی

به گزارش سایت “ورزشی” یک جلسه طولانی هئیت مدیره باشگاه استقلال بعد از سه ساعت تمام شد و هرکدام از اعضا در زمان خروج از کمپ حجازی با مشاهده خبرنگاران آنها را به سخنگوی جدید باشگاه یعنی پرویز مظلومی ارجاع دادند.

اعضای هیئت مدیره استقلال تاکید کردند که سرمربی ریکاردو ساپینتو کار خود را ادامه می دهد.

اولبن کسی که از جلسه هئیت مدیره استقلال خارج شد آقای حجت کریمی بود. به سوی خبرنگاران کرد و گفت: درباره همه چیزها و اتفاق ها در تبریز صحبت هایی انجام شد. اما اجزه دهید و دوستان من بعد جلسه کامل با شما صحبت خواهند کرد و مشکلی نیست.

حمایت کامل از سرمربی

دومین شخص بعد از کریمی، مهدی افضلی بود که در زمان خروج با خبرنگارها روبرو شد. در این جلسه هئیت مدیره آقای فتح الله زاده و سخنگوی باشگاه استقلال صحبت کرده اند. او تلاش کرد تا به سوالات جواب کوتاه دهد. بیشتر با کلماتی نظیر نمی دانم سعی کرد در مقابل خبرنگاران بایستد. در پاسخ به سوالی درباره ماندن ساپینتو گفت بنده موافق ماندن ایشان در استقلال هستم.

مهدی مومنی سومین عضو هئیت مدیره باشگاه بود که از جلسه خارج شد و حمایت کامل خودش را از این سرمربی بیان داشت. گفت: هیئت مدیره باشگاه از ادامه حضور ساپینتو حمایت کردند. و با توجه به اینکه پرویز مظلومی نیز سخنگوی باشگاه شده است.

حمایت قاطعانه ساپینتو در کمپ حجازی

با این حرف و حدیث ها حالا ریکاردو ساپینتو با حمایت کامل هیئت مدیره استقلال برخوردار است. این سرمربی پرتغالی سرخپوش ها حالا به فکر جدال حساس با تراکتور در جام حذفی و سپاهان در هفته اول نیم فصل لیگ برتر است. تیم استقلال برای فرار از این بحران باید خودش را آماده کند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

خروج از نسخه موبایل