ورزشی

خداحافظی هوگو لوریس سنگربان خروس ها از تیم ملی فرانسه 

خداحافظی هوگو لوریس

خداحافظی هوگو لوریس

خداحافظی هوگو لوریس سنگربان خروس ها از تیم ملی فرانسه – او رسما اعلام کرد که از تیم ملی فرانسه خداحافظی کرده است.

خداحافظی هو گو لوریس سنگربان خروس ها از تیم ملی فرانسه

هوگو آنقدر کارنامه اش خوب بوده است که در یک مقاله به این مرد بی حاشیه و کاپیتان خوب بپردازیم. طبق گزارش ورزشی- او یکی از دروازه بانان آندرییتد چند سال اخیر فوتبال جهان بوده است. سنگربان اصلی خروس‌ها نقش مهمی در صعود فرانسه به ۲ فینال متوالی جام جهانی داشت. خداحافظی هوگو لوریس

خداحافظی هوگو لوریس سنگربان خروس ها از تیم ملی فرانسه 
خداحافظی هوگو لوریس سنگربان خروس ها از تیم ملی فرانسه

لوریس ۱۴ سال عضو تیم ملی فوتبال فرانسه بود و از سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از کاپیتان‌های این تیم معرفی شد. سنگربان نخست تیم فوتبال تاتنهام در سال ۲۰۱۸ موفق به فتح جام جهانی با تیم ملی فرانسه شد. وی ۱۴۵ بازی ملی را در کارنامه دارد.

لوریس سابقه حضور در چهار جام جهانی متوالی را در کارنامه دارد. وی در جام های جهانی ۲۰۱۰ آفریقا جنوبی، ۲۰۱۴ برزیل، ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر عضو تیم ملی فرانسه بود.

در مصاحبه با اکیپ از خداحافظی کردن خود با تیم ملی فرانسه خبر داد.

دروازه بان تیم ملی فرانسه
دروازه بان تیم ملی فرانسه

این پایانی خواهد بود بر حضور ۱۴ ساله لوریس در تیم ملی فرانسه. لوریس در مصاحبه خود گفته است که می‌خواست «در اوج» خداحافظی کند و همچنین زمانی این خبر را اعلام کند که برای اعلام لیست بعدی تیم ملی، فرصت کافی وجود داشته باشد.

حتما بخوانید: هوگو لوریس دروازه بان تاتنهام و تیم ملی فرانسه | کامل ترین معرفی

خداحافظی هوگو لوریس دروازه بان سابق نیس و لیون کاپیتان فرانس

لوریس دروازه بان سابق نیس و لیون کاپیتان فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود. او در مجموع در هفت تورنمنت مهم از جمله یورو ۲۰۱۶ بازی کرد، زمانی که فرانسه در فینال به عنوان میزبان مغلوب پرتغال شد.

هوگو لوریس
هوگو لوریس

دروازه بانان ذخیره فرانسه در جام جهانی، استیو مانداندا ۳۷ ساله و آلفونس آرئولا از وستهام یونایتد بودند. با این حال، قرار است جانشین لوریس، مایک ماینان ۲۷ ساله از میلان باشد که جام جهانی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

تصمیم لوریس پس از آن اتخاذ شد که دیدیه دشان قرارداد جدیدی را برای ماندن تا جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکای شمالی امضا کرد.

دیدارهای بعدی فرانسه مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در آلمان است که در پایان ماه مارس با دو دیدار مقابل هلند و جمهوری ایرلند آغاز می شود. آنها همچنین در گروه B با یونان و جبل الطارق بازی خواهند کرد و دو تیم برتر به مرحله نهایی صعود خواهند کرد که از ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای سال آینده برگزار می شود. خداحافظی هوگو لوریس

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

خروج از نسخه موبایل