ورزشی

آماده برای طوفان؛ خریدهای جدید پرسپولیس در راه

آماده برای طوفان؛ خریدهای جدید پرسپولیس در راه

 با شروع فصل نقل و انتقالاتی زمستانی فوتبال، همه چیز آماده برای خریدهای جدید پرسپولیس است. با رفتن  محمد عمری، پرسپولیس راحت‌تر می‌تواند به جذب بازیکن بپردازد.

خریدهای جدید پرسپولیس در راه هستند

به گزارش وب سایت ورزشی، دیروز، محمد عمری با بازیکنان پرسپولیس در استادیوم کاظمی خداحافظی کرد. او احتمالا برای انجام آخرین مذاکرات با درویش جلسه‌ای خواهد داشت. سپس بعد از آن تهران را به مقصد اردوی ملوان در انزلی ترک خواهد کرد.

جدایی او به معنی خروج یکی از سهمیه‌های بزرگسال پرسپولیس از فهرست این تیم است. این در حالی است که مرتضی پورعلی گنجی نیز به دلیل مصدومیت در لیست خروجی قرار داشت. از سوی دیگر، علیرغم تلاش باشگاه پرسپولیس و نماینده سرلک، این بازیکن هم سرباز خواهد شد. بدین ترتیب لیست بزرگسالان پرسپولیس به 16 نفر کاهش خواهد یافت.

بنابراین قرمزها فضای خوبی برای فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی خواهند داشت. نکته دیگر این است که پرسپولیس با توجه به جذب شهاب زاهدی و نبیل باهویی به همراه وحدت حنانوف و گئورگی گولسیانی، در لیست خارجی خود هنوز 2 جای دیگر دارد.

فهرست بزرگسالان پرسپولیس

لیست بزرگسالان پرسپولیس به این شرح است:

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند

مدافعین مرکزی: گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی، حسین کنعانی

دفاع راست: دانیال اسماعیلی‌فر

دفاع چپ: علی نعمتی

هافبک دفاعی: سینا اسدبیگی، مسعود ریگی

هافبک مرکزی: سروش رفیعی

وینگر: امید عالیشاه، مهدی ترابی، وحید امیری، سعید صادقی

مهاجم: شهاب زاهدی، نبیل باهویی

لیست خرید پرسپولیس برای نیم فصل

لیست خرید پرسپولیس برای نیم فصل

با توجه به آنچه بالاتر گفته شد، باشگاه پرسپولیس امکان جذب سه بازیکن بزرگسال را خواهد داشت. برای خرید یک بازیکن دیگر، باید کس دیگری از لیست فوق کنار برود.

باشگاه پرسپولیس در این نقل و انتقالات به سراغ عبدالکریم حسن، بشار رسن، محمد خدابنده‌لو، جواد آقایی‌پور و محمدرضا آزادی رفته است. خدابنده‌لو در حال حاضر، نزدیک‌ترین بازیکن به نیمکت تیم است.

فهرست خرید پرسپولیس نشان می‌دهد که آن‌ها به دنبال جذب یک مدافع چپ، یک هافبک مرکزی و یک مهاجم هستند. بنابراین انتظار می‌رود تا پایان فصل نقل و انتقالاتی به همان صورت پیش بروند.

ناگفته نماند که پرسپولیس از ابتدای فصل تلاش برای جذب یک گلر ذخیره نیز کرده است. در صورت مصدومیت و محرومیت بیرانوند، گزینه‌ی جایگزین مناسبی باید برای او وجود داشته باشد.

در نهایت باید دید در روزهای آتی چه تغییراتی در باشگاه رخ می‌دهد. سوالاتی که همچنان بی پاسخ مانده‌اند. آیا عمری و سرلک رسما سرباز خواهند شد؟ چه کسانی به جای آنها به تیم ملحق می‌شوند؟ آیا نبیل باهویی و وحدت حنانوف در تیم باقی خواهند ماند؟ دروازه‌بان دوم به تیم خواهد آمد؟ برای پاسخ به این سوالات، باید حداقل تا انتهای بهمن منتظر ماند.

خروج از نسخه موبایل