ورزشی

دربی مادرید در کوپا دل ری؛ اتلتیکو از رئال انتقام گرفت

دربی مادرید در کوپا دل ری؛ اتلتیکو از رئال انتقام گرفت

در دربی مادرید در کوپا دی ری، اتلتیکو از رئال انتقام گرفت. روخی بلانکو با دو گل در دقایق اضافه، رئال مادرید را از کوپا حذف کرد.

اتلتیکو از رئال انتقام گرفت؛ خلاصه بازی

به گزارش ورزشی، اتلتیکو مادرید توانست یک پیروزی به یاد ماندنی را در برابر رقبای سرسخت خود، رئال مادرید در بازی روز پنجشنبه کوپا دل ری ثبت کند. این پیروزی باعث شد تا انتقام باخت اخیر خود در سوپرکاپ اسپانیا را بگیرند.

رقابت دو تیم که در ورزشگاه متروپولیتانو برگزار شد با پیروزی 4-2 میزبان به پایان رسید. التلتی، با گل های آلوارو موراتا، ساموئل لینو، آنتوان گریزمان و رودریگو ریکلمه برنده شد.

برای کارلو آنچلوتی و لوس بلانکوس، این شکست ناامیدکننده است. اگرچه با توجه به این واقعیت که آنها در هر دو لیگ قهرمانان و لالیگا جایگاه خوبی دارند، مطمئناً این یک فاجعه پایان فصل نیست.

موقعیت‌های پرشمار رئال مادرید

موقعیت‌های پرشمار رئال مادرید

در نیم ساعت ابتدایی بازی رئال مادرید موقعیت‌های پرشماری داشتند. آن‌ها فرصت‌های بسیار خوبی برای گل اول بازی داشتند که یکی پس از دیگری شکست خورد.

جود بلینگهام اولین فرصت مسابقه را داشت و به راحتی از خط دفاعی اتلتی عبور کرد. اما ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

وینیسیوس جونیور فقط 30 ثانیه بعد تقریباً گل زد. او به زیبایی مدافع حریف را رد کرد. اما در نهایت ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتلتیکو در ادامه بسیار تحت فشار حملات رئال بود. اما یان اوبلاک، دو حمله فوق العاده از رئال مادرید توسط رودریگو و وینیسیوس را به طرز شگفت‌انگیزی دفع کرد.

ساموئل لینو بر خلاف جریان بازی، روی اولین حمله اتلتیکو گلزنی کرد. او در داخل محوطه جریمه به یک توپ لو رفته حمله کرد و یک شوت را گوشه سمت راست پایین دروازه قرار داد.

رئال مادرید قبل از پایان نیمه اول بالاخره موفق به گلزنی شد. این بار اوبلاک نتوانست نقش قهرمان را ایفا کند. چرا که این دروازه بان یک گل به خودی عجیب به ثمر رساند.

اوبلاک با عجله بیرون آمد تا یک ضربه ایستگاهی را مشت کند. اما در زمان‌بندی ناموفق بود و توپ پس از برخورد به دست او وارد دروازه شد.

آلوارو موراتا در دقیقه 57 بازی را 2-1 کرد. این بار یک ریباند و اشتباه دفاع و دروازه‌بان رئال و فرصت طلبی موراتا، گلی را برای تیمش به ارمغان آورد.

خوسلو تیمش را نجات می‌دهد

خوسلو تیمش را نجات می‌دهد

به نظر می رسید که اتلتیکو مادرید در حال پیروزی در وقت قانونی است. اما بلنگهام دوباره تیمش را نجات داد.

او بدون شک طلسم اتلتی‌ها است.بلینگهام در دقیقه 82 یک سانتر زیبا برای خوسلو فراهم کرد که این بازیکن اسپانیایی با یک ضربه سر محکم آن را تبدیل به گل کرد.

بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد

وقت‌های اضافه باعث شد اتلتیکو درخشان‌تر شروع کند. شوت ابتدایی توسط یورنته زده شد؛ اما لونین آن را دفع کرد.

آنتوان گریزمان پس از یک حرکت انفرادی فوق‌العاده، میزبان را در 100 دقیقه دوباره جلو انداخت و آندری لونین را با ضربه‌ای قدرتمند از زاویه بسته شکست داد.

میزبان تا پایان وقت اضافه با اعتماد به نفس دفاع کرد. با گل چهارم در دقیقه پایانی، اتلتیکو نتیجه را قطعی کرد. این ضربه از طریق رودریگو ریکلمه انجام شد که پس از یک ضدحمله، یک شوت فنی را به کنج دروازه فرستاد.

در نهایت این گل تعیین کننده بود. زیرا اتلتیکو مادرید رقبای شهری خود را از کوپا دل ری حذف کردند. حالا سیمئونه شانس جدیدی برای کسب یک جام در این فصل دارد.

خروج از نسخه موبایل