ورزشی

رافینیا: بالاخره انتقام بارسا را از بایرن گرفتیم!

رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، از این که تیمش توانسته است برد پر گلی برابر بایرن مونیخ داشته باشد خوشحال است.

رافینیا: بالاخره انتقام بارسا را از بایرن گرفتیم!

به گزارش “ورزشی”، بارسلونا چهارشنبه شب در یک بازی حساس و تماشایی در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود و با حمایت هوادارانش مقابل بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق شد یک بازی تماشایی را به نمایش بگذارد و با نتیجه ۱-۴ در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

رافینیا ستاره اول و آخر این بازی پر گل بود!

او موفق شد سه گل از چهار گلی که تیمش در این دیدار زد را به ثمر‌برساند. و نیز با ثبت یک هت‌تریک بسیار دیدنی و مقابل یکی از دروازبان مطرح جهان بار دیگر نشان دهد که در این فصل در اوج آمادگی قرار دارد و آمده است که در ترکیب بارسا تاثیرگذار و درخشان ظاهر شود.او در صدمین بازی‌ای که برای بارسا بازی کرد هتریک کرد و بهترین بازیکن زمین نیز شد.

رافینیا در گفت‌وگو با خبرنگاران: «این انتقامی بود که برای هواداران گرفتیم.

رافینیا در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این بازی و نتیجه درخشانش اظهار داشت: «این انتقامی بود که برای هواداران گرفتیم. برای ما بازیکنان در تیم اینطور است که زیادی به گذشته فکر نمی‌کنیم و تمرکزمان همیشه روی دیدارهایی است که در آینده در پیش داریم اما شرایط برای هواداران همیشه فرق می‌کند.اما من هم به عنوان یک هوادار از شکست بارسا در چند دیدار برابر بایرن مونیخ ناراحت شدم. این بازی فوق‌العاده بود. شبی خاص برای ما بود و من توانستم در صدمین دیدارم با پیراهن بارسا هت‌تریک کنم. از عملکردی که داشتم بسیار خوشحالم. ما به عنوان یک تیم خیلی خوب بازی کردیم و این مهم‎‌ترین نکته برای من است. کسب دومین پیروزی در لیگ قهرمانان برای ما بسیار مهم بود

خروج از نسخه موبایل