ورزشی

رشفورد در آستانه تاریخ‌سازی در تیم ملی انگلیس

رشفورد در آستانه تاریخ‌سازی در تیم ملی انگلیس

بازیکن جوان منچستریونایتد و انگلیس، رشفورد در آستانه تاریخ‌سازی در تیم ملی انگلیس در بازی پیش‌رو قرار دارد.

خلاصه خبر

مارکوس راشفورد می‌تواند در بازی‌های دوستانه آینده به رکورد انگلیسی برسد.

رکورد فعلی در اختیار جرمین دفو، مهاجم سابق این تیم است.

انگلیس قرار است این هفته با برزیل و بلژیک دیدار کند.

رشفورد در آستانه تاریخ‌سازی در تیم ملی انگلیس

به گزارش ورزشی، مارکوس راشفورد، ستاره انگلیسی، اگر بخواهد در هر دو بازی دوستانه آتی تیم از روی نیمکت بیاید، می تواند رکورد عجیبی را به دست آورد.

این بازیکن 26 ساله در حال حاضر 33 بار برای تیم ملی کشورش از روی نیمکت به میدان رفته است. او تنها 2 بار از رکورد 35 بازی تعویضی جرمین دفو، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس عقب‌تر است .

شاگردان گرت ساوت گیت قرار است عصر جمعه در ومبلی میزبان برزیل باشند. آنها سپس روز سه شنبه در خانه بلژیک به مصاف بلژیک بروند.

اگر قرار باشد راشفورد از روی نیمکت شروع کند و بعداً در هر دو بازی حضور پیدا کند، رکورد دفو در بیشترین بازی تعویضی برای انگلیس برابری خواهد کرد.

بازیکنان که از این حیث رکورد دارند

بازیکنان که از این حیث رکورد دارند

جردن هندرسون، هافبک کنونی انگلیس، در 81 بازی، 26 بازی روی نیمکت انجام داده است. او در بین 10 بازی برتر این فهرست قرار دارد. بقیه لیست شامل افرادی مانند امیل هسکی، فیل نویل، کیرون دایر، اوون هارگریوز، جو کول، جیمز میلنر و پیتر کراچ است.

انگلیس گزینه‌های خط حمله کم ندارد. ایوان تونی و اولی واتکینز اکنون برای جایگاه خود می‌جنگند و جیمز مدیسون، کول پالمر، جرود بوون، آنتونی گوردون و فیل فودن همگی برای دقایقی با رشفورد رقابت می‌کنند.

در حالی که او شاید با رکورد دفو در طول این وقفه بین‌المللی برابری نکند. اما به نظر می‌رسد که راشفورد بتواند این رکورد غیرمعمول انگلیس را به دست آورد.

راشفورد در سال 2016 در نوجوانی اولین بازی خود را برای انگلیس انجام داد. او از آن زمان ثابت کرده است که یک بازیکن کلیدی در ترکیب ملی است. رشفورد در طول دوران حضورش برای انگلیس 17 گل به ثمر رسانده است، از جمله دو گل در جام جهانی 2022.

خروج از نسخه موبایل