ورزشی

روبرت لواندوفسکی مصدوم شد | لواندوفسکی غایب الکلاسیکو

لواندوفسکی غایب الکلاسیکو خواهد بود

لواندوفسکی غایب الکلاسیکو خواهد بود

لواندوفسکی به دلیل مصدومیت، کوپا دل ری کلاسیکو مقابل رئال مادرید را از دست داد. او به پدری و دمبله پیوست. و بارسلونا منتظر بهبودی آنسو فاتی است. شرح آخرین وضعیت روبرت لواندوفسکی غایب الکلاسیکو در بارسلونا را در ورزشی بخوانید.

مصدومیت روبرت لواندوفسکی | لواندوفسکی غایب الکلاسیکو

روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا در جریان بازی مقابل آلمریا که تیمش 1 بر صفر شکست خورد، مصدوم شد. و نمی‌تواند در بازی روز پنجشنبه مقابل رئال مادرید در کوپا دل ری به میدان برود.

این یک غیبت جدی برای ژاوی هرناندز است. زیرا مربی نمی تواند روی پدری و عثمان دمبله که آنها نیز مصدوم هستند حساب کند.

مهاجم لهستانی توانست بازی روز یکشنبه مقابل تیم اندلس را به پایان برساند. در تمرین روز دوشنبه مصدومیت این مهاجم قطعی شد. و او ممکن است دو هفته از میادین دور باشد.

لواندوفسکی، پدری و دمبله مصدومان بارسلونا
لواندوفسکی، پدری و دمبله مصدومان بارسلونا

باشگاه در بیانیه پزشکی مصدومیت این بازیکن را تایید کرد. اما زمان استراحت او را تایید نکرد. “رابرت لواندوفسکی بازیکن تیم اول دچار اضافه بار در ناحیه عضله دو سر ران پای چپ است. او بیرون است. و روند بهبودی او در دسترس بودن او را مشخص می کند.”

جایگزین های لواندوفسکی برای بازی پنجشنبه

بارسلونا اکنون منتظر ریکاوری آنسو فاتی برای تقویت خط حمله است. این مهاجم به دلیل برخی مشکلات بدنی در لیست دعوت شده برای دیدار مقابل آلمریا قرار نگرفت. هرچند پیش بینی می شود که او بتواند برای ال کلاسیکو روز پنجشنبه در دسترس باشد.

لواندوفسکی پیش از این سه بازی در سال 2023 را از دست داده است. نه به دلیل مصدومیت، بلکه به دلیل محرومیتی که به خاطر ژست تحقیرآمیز به گیل مانزانو در پامپلونا دریافت کرد.

آبی اناری ها به خوبی با غیبت لهستانی کنار آمدند. زیرا هر سه بازی را بردند، حتی در هر سه مورد با یک گل.

این یک باخت قابل توجه برای ژاوی است. زیرا اگرچه او در بهترین حالت خود نبود، اما لواندوفسکی همیشه مرجع تهاجمی بارسلونا است. مربی باید جایگزینی برای او پیدا کند. آنسو فاتی، در صورت بهبودی، و فران تورس گزینه های جایگزین هستند.

خروج از نسخه موبایل