ورزشی

سانتیاگو برنابئو بهترین ورزشگاه جهان شد

سانتیاگو برنابئو بهترین ورزشگاه جهان شد

ورزشگاه خانگی رئال مادرید سانتیاگو برنابئو بهترین ورزشگاه جهان شد. قرار است هفته آینده این جایزه را به باشگاه رئال مادرید اهدا شود.

سانتیاگو برنابئو بهترین ورزشگاه جهان شد

به گزارش وبسایت «ورزشی»، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به عنوان برترین استادیوم سال ۲۰۲۴ انتخاب شده است. طبق گزارش‌ها هفته آینده در اجلاس جهانی فوتبال در سویا، جایزه‌ی بهترین ورزشگاه به صورت رسمی به این باشگاه اعطا می‌شود.

نشریه آ اس در این خصوص نوشت: “برنابئو ورزشگاهی است که هرکسی در آن پا می‌گذارد به وجد می‌آید. این ورزشگاه همه را به تحسین وا می‌دارد. سانتیاگو برنابئو سال‌های طولانی است که یکی از نقاط دیدنی مادرید بوده است. همواره شاید استقبال زیادی از این ورزشگاه هستیم. ورزشگاهی که نه تنها میزبان فوتبال و مسابقات ورزشی است بلکه می‌تواند میزبان تمامی‌ رویدادها و نمایش‌های فرهنگی بین‌المللی نیز باشد.

سانتیاگو برنابئو بهترین ورزشگاه جهان شد

به همین دلیل در تابستان خوانندگان معروفی همچون تیلور سوییفت، کارول جی و لوئیس میگل کنسرت‌ها خود را در این استادیوم برپا کردند. استقبال شدیدی نیز از سوی طرفداران‌شان شاهد بودیم.

اجلاس جهانی فوتبال نیز به ویژگی‌های نوآورانه در استادیوم‌ها توجه دارد. اجلاس معتقد است ورزشگاه نباید فقط محل برگزاری مسابقات ورزشی باشد. در سانتیاگو تکنولوژی نیز بسیار پیشرفته است. امکاناتی همچون اسکوربرد ۳۶۰ درجه و پروژکتورهای رنگی زیبا که زمانی که روشن می‌شوند چهره ویژه‌ای به شهر می‌دهند را مشاهده می‌کنیم. این‌ها خیلی شگفت‌آور است.

مسئولان رئال مادرید نیز در خصوص این استادیوم اعلام کردند: “هدف ما از احداث چنین ورزشگاهی، ساختن زمینی برای تیم شماره یک جهان است. این ورزشگاه حالا به نمادی از شهر تبدیل شده است. مردم مادرید این شهر را خیلی دوست دارند.

از دریافت این جایزه بسیار استقبال می‌کنیم. مفتخریم که برترین ورزشگاه دنیا در شهر مادرید قرار دارد. سانتیاگو برنابئو در سال‌های اخیر به یک منبع درآمدی بی‌نظیر برای رئال مادرید بوده‌است. طبق‌ گزارش آ اس، بازسازی دوباره این ورزشگاه بعد از اعمال تغییرات و بازسازی در سال قبل منجر به درآمدزایی ۲۵۰ میلیون یورویی رئال مادرید از این ناحیه انجامیده بود.”

خروج از نسخه موبایل