شاید سانچو باز هم قرضی از منچستر برود

چرا جیدون سانچو دوباره از ترکیب منچستریونایتد برای برایتون کنار گذاشته شد؟ سرنوشت بد جیدون سانچو به کجا می‌انجامد؟

خلاصه خبر

جیدون سانچو برای دو بازی متوالی از ترکیب منچستریونایتد حذف شد.

وینگر در تابستان دوباره بازگشت. اما در تلاش برای گرفتن جایگاه است.

از اریک تن هاگ در مورد محرومیت قبل از شروع بازی برایتون سوال شد.

سرنوشت بد جیدون سانچو

به گزارش ورزشی، اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد اعتراف کرد که “برخی مشکلات” باعث شد که جیدون سانچو از دومین بازی متوالی در لیگ برتر حذف شود.

سانچو، که به نظر می رسید پس از جدایی سال گذشته با تن هاگ، در طول پیش فصل دوباره ادغام شده بود. زمانی که تیم یونایتد برای رویارویی با برایتون اند هاو آلبیون در روز شنبه منتشر شد، دوباره غایب بود.

این وینگر پیش از این در بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل فولام کمی بیش از یک هفته پیش غایب بود. اگرچه در ورزشگاه ومبلی در جام اتحادی حضور داشت.

تن هاگ کمی قبل از شروع بازی در ورزشگاه آمکس به TNT Sports گفت: “او اینجاست اما ما مشکلاتی داشتیم. من یک انتخاب داشتم. او باید برای موقعیتش رقابت کند.

تن هاگ در برابر برایتون یک ترکیب اصلی بدون تغییر را انتخاب کرد که به این معنی بود که مارکوس راشفورد و آماد دیالو کاپیتان باشگاه در کنار برونو فرناندز در نقش «نه کاذب» بودند. جاشوا زیرکزی نیز وجود نداشت. علیرغم اینکه از روی نیمکت وارد بازی شد. و در آخرین بازی مقابل فولام گل برتری را زد.

آیا سانچو به یوونتوس می‌رود؟

یوونتوس در حال مذاکره با جیدون سانچو از منچستر است: گزارش

گمان می رود سانچو در آخرین هفته نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه یوونتوس قرار گیرد. هرچند که چنین قراردادی ممکن است به شکل قرضی اولیه باشد.

هیچ باشگاهی با سانچو 40 میلیون پوندی یونایتد برابری نکرده است. زیرا در تمام تابستان در دسترس بوده است. اعتقاد بر این است که یوونتوس مایل به جذب چند وینگر دیگر قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات است. یکی از آنها اگر نیکو گونزالس – سانچو از فیورنتینا یکی دیگر از گزینه های احتمالی باشد.

تماس بین یونایتد و یووه برقرار شده و مذاکرات در حال انجام است. اما اینکه آیا انتقال دائمی از نظر مالی برای همه طرف ها قابل قبول خواهد بود یا خیر، باید دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *