ورزشی

چرا به انگلیس سه شیر ها می گویند؟ | لقب تیم ملی انگلیس

لقب تیم ملی انگلیس سه شیر ها به چه معناست

لقب تیم ملی انگلیس سه شیر ها به چه معناست

چرا به انگلستان سه شیر ها می گویند؟ نام مستعار تیم ملی فوتبال انگلیس در این پست توضیح داده شده است. ورزشی نگاهی به پس‌زمینه نام مستعار و لوگوی الهام‌بخش آن ها می‌اندازد. بنابراین لقب تیم ملی انگلیس دقیقا به چه معناست؟

نام مستعار در همه جا در ورزش وجود دارد و فوتبال تفاوتی ندارد. بازیکنان با محبت با نام هایی مانند “پدیده”، “کک” یا بسته به اینکه در مورد چه کسی صحبت می کنید “بز” نامگذاری می شوند. همان شور و اشتیاق برای نام مستعار در مورد تیم‌ها نیز وجود دارد، هم تیم‌های باشگاهی و هم تیم‌های ملی با نام مستعار.

انگلیس به عنوان سه شیر ها شناخته می شود و آهنگی دارد که به این واقعیت اشاره دارد. اما چرا آنها به این نام خوانده می شوند و این نام مستعار از کجا آمده است؟ ورزشی همه آنچه را که باید بدانید را برای شما به ارمغان می آورد

لقب تیم ملی انگلیس | چرا به انگلستان سه شیر ها می گویند؟

تیم ملی فوتبال انگلیس به دلیل نشان نمادین خود که دارای سه شیر است، “سه شیر” نامیده می شود.

نشان رسمی آنها نشان رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس است که در سال 1863 تأسیس شد. از آن زمان تاکنون، این نام مستعار باقی مانده است. از نظر بصری، این نشان سه شیر را نشان می‌دهد که یکی روی دیگری به صورت عمودی، با گل‌های رز در بین شکاف‌ها نقطه‌گذاری شده‌اند. این نشان رسمی از اولین بازی آنها در برابر اسکاتلند در سال 1872 بوده است.

تاریخچه سه شیر ها چیست؟

در واقع یک تاریخ طولانی و سلطنتی وجود دارد که چرا انگلیس مترادف با سه شیر شده است. روزی روزگاری در میدان جنگ قرن دوازدهم، سربازان انگلیسی پرچم هایی با سه شیر طلایی بر روی زمینه قرمز حمل می کردند تا الهام بخش آنها در نبرد باشد.

لوگوی تیم ملی انگلستان
لوگوی تیم ملی انگلستان

سه شیر روی نشان انگلستان از اتحاد خانواده های سلطنتی از نماد شیر رشد کردند. شاه هنری اول، جفری پلانتاژنت، کنت آنژو و شاه هنری دوم همگی یک شیر را بر روی تاج خود انتخاب کردند. پادشاه ریچارد در نهایت سه شیر را به عنوان نماد رسمی سلطنتی خود ترکیب کرد. و اساس تاج انگلستان را که امروز می بینیم تشکیل می دهد.

آهنگ سه شیر ها | به خانه می آید

انجمن سه شیر انگلستان در مجموعه آهنگ های محبوب فوتبال منتشر شده توسط دیوید بدیل و فرانک اسکینر سه شیر (به خانه می آید) به طور مشهور اشاره شده است.

گروه کر این آهنگ به «سه شیر روی پیراهن» به همراه دیگر مضامین و رویدادهای قابل توجه در تاریخ فوتبال انگلیس در تورنمنت های بین المللی اشاره دارد

لقب تیم ملی انگلیس| آیا سه شیر ها در واقع پلنگ هستند؟

در قرن دوازدهم، طرح اصلی سه پلنگ توصیف شد. این به این دلیل بود که موجودی که با سر چرخان راه می‌رفت (همانطور که روی تاج انگلستان انجام می‌دهند) در آن زمان به جای شیر به عنوان «پلنگ» توصیف می‌شد.

گل رز قرمز و ستاره برای چیست؟

زمانی که اتحادیه فوتبال انگلیس به وجود آمد، آنها باید راهی پیدا می‌کردند تا میراث انگلیس را در تاج خود بازتاب دهند. آنها در کنار شیرهای معروف، ده گل رز قرمز را انتخاب کردند که اعتقاد بر این است که نشانه ای از جنگ گل رز بین یورکشایر و لنکاوی است.

علاوه بر این، نشان انگلستان دارای یک ستاره طلایی است که نشان دهنده قهرمانی انگلیس در جام جهانی 1966 است

خروج از نسخه موبایل