ورزشی

فوری: خداحافظی گریزمان از تیم ملی فرانسه!

فوری: خداحافظی گریزمان از تیم ملی فرانسه!

آنتوان گریزمان در اقدامی غافلگیرکننده از بازی های ملی خداحافظظی کرد. خداحافظی گریزمان از تیم ملی فرانسه هواداران را شوکه کرده‌است.

خداحافظی گریزمان از تیم ملی فرانسه

به گزارش “ورزشی“، آنتوان گریزمان، بازیکن اتلتیکو مادرید، دقایقی پیش اعلام کرد که تیم ملی فرانسه خداحافظی می‌کند. پس از سال‌ها او فوتبال بین المللی را کنار می‌گذارد. او 137 بازی برای فرانسه انجام داد و 44 گل نیز به ثمر رساند. گریزمان در 2018 به قهمانی جهان رسید. آنتوان گریزمان از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که از تیم ملی فرانسه کناره‌گیری می‌کند.

او طی پستی کوتاه گفت: با قلبی پر از خاطره، این فصل از زندگی ام را به پایان می رسانم. ممنون برای این ماجراجویی باشکوه و سپاسگزارم. به زودی شما را خواهم دید.» پیامی که  کوتاه بود. همراه با ویدیویی احساسی از بهترین لحظات گریزمان در لباس خروس‌ها.

گریزمان 33 ساله 137 بازی برای تیم ملی فرانسه انجام داد و 44 گل ثبت کرد. او قهرمان جام جهانی 2018 و نیز لیگ ملت های 2021 شد. هم‌چنین با فرانسه به فینال جام جهانی 2022 نیز رسید که مغلوب آرژانتین قهرمان شدند. گریزمان برای دشان بازیکنی بسیار مهمی بود. غیبت او از این به بعد چالش سختی برای خروس ها ایجاد خواهد کرد.

فرانسه در لیگ ملت‌های امسال به دنبال تکرار قهرمان است. این تیم همچنین باید برای جواز حضور در جام جهانی 2026 نیز مبارزه کند. گریزمان خداحافظی کرد تا کشورش بتواند روی بازیکنان جدید و جوان زمان بیش‌تری بگذارد.

رکورد پاس گل ها و بازی های متوالی

رکورد پاس گل ها و بازی های متوالی

گریزمان پس از یک حرفه پر از موفقیت که در آن به یکی از رهبران تیم فرانسه بود، از تیم ملی خود خداحافظی کرد. او در دهه گذشته یکی از بهترین های این نسل فرانسه بود. اخیراً حتی هیچ شایعه ای هم نشده بود که او قصد ترک تیم ملی را دارد. به همین خاطر همه گمان می‌کردند که او در 2026 بازنشسته خواهد شد.

گریزمان رکورددار پاس گل در تاریخ تیم ملی کشورش است. او رکورد 44 بازی متوالی با تیم فرانسه را شکست و در اولین حضورش در سال 2014 نقش رهبر تیمی را بر عهده گرفت که دیگر ستاره‌ای نداشت.

آخرین موفقیت فردی او با فرانسه در سال 2018 بود. او در جام جهانی بهترین بازیکن فینال انتخاب شد. درخشش او در آن بازی و جام باعث قهرمانی این تیم شد.

پایانی باشکوه بر یک حرفه بین المللی که به مرور زمان او را به عنوان یک اسطوره بی چون و چرای تیم فرانسوی در تاریخ ثبت خواهد کرد.

خروج از نسخه موبایل