ورزشی

قطر مانع عربستان در جذب مسی

قطر مانع عربستان در جذب مسی

قطر مانع عربستان در جذب مسی ، بر اساس گفته های روزنامه مارکا، عربستان به این زودی ها نمی تواند رویای دست یافتن به مسی بعد از رونالدو را پیدا کند.

مانع تراشی در مقابل عربستان برای جذب مسی

به گزاش سایت ورزشی مسئولان سعودی در دنیای فوتبال به دنبال جاه طلبی های بزرگی هستند.

حالا آنها به دنبال انتقال لیونل آرژانتینی به فوتبال کشورشان هستند. مسی و رونالدو رقیب اصلی و قدیمی دنیای فوتبال هستند که خاطرات ال کلاسیکوهای تاریخی آنها همیشه زنده است. سعودی ها مجبور هستند برای تبدیل این انتقال به واقعیت فعلا صبر نمایند.

در یک مسابقه که در روز سه شنبه این هفته در شهر ریاض عربستان برگزار می شود و بازی دوستانه بین تیم های پاری سن ژرمن با حضور لیونل مسی و منتخب باشگاه عربستانی الهلال و النصر با حضور رونالدو است. بازی که بسیار جذابیت خاصی برای اهالی فوتبال دارد. برای نخستین بار رونالدو با پیراهن النصر در مقابل مسی قرار میگیرد. عربستان سعودی در این سال ها برای پیشرفت فوتبالش خصوصا برای کسب سهمیه جام جهانی 2030 تلاش زیادی می کند. آنها ستاره پرتغالی را با قیمت بسیار بالا جذب کردند و حالا در صدد هستند تا مسی باهوش را نیز به لیگ خود بیاورند. دو میلیون بلیت برای بازی دو تیم ثبت شده است.

قطر مانع عربستان در جذب مسی

قطر در مقابل عربستان در دنیای فوتبال:

مسابقه فوتبالی که روز سه شنبه نشان می دهد تلاش هایی برای برقراری رسمی روابط بین کشورهای عربستان و قطر است. دو کشوری که مدت ها قبل باهم تنش سیاسی داشتند و حتی قطع رابطه نیز کرده اند. برخی از خبرگزاری های سعودی گفتند که بلیت های این مسابقه سریعا فروش رفت. یک تاجر عرب نیز پیشنهاد خرید بلیت یک میلیون یورویی را داده است.

باشگاه الهلال عربستان در روزهای قبل قصد داشت که مسی را به تیم خودش انتقال دهد. حتی در این زمینه فعالیت هایی را نیز انجام داد. مالک تیم پاریس برعهده قطری های ثروتمند است که فعلا مسی را می خواهند در اختیار داشته باشند. به گزارش روزنامه مارکا پی اس جی با لیونل مسی به توافق کامل رسید و تمدید قراردادشان نیز به زودی اعلام می شود. پاریسی ها می خواهند با آرامش کامل در برابر منتخب الهلال و النصر روبرو شوند.

قطر مانع عربستان در جذب مسی است

قطر مانع عربستان در جذب مسی است

مسئولان عربستانی تمایل زیادی دارند که لیونل مسی را به کشورشان انتقال دهند. آنها هزینه های زیادی نیز در این زمینه انجام می دهند. از آن سوی یکی از قدرت های مالی دنیا نشسته تا این پیشنهاد های نجومی برای تیم آنها اتفاق نیفتد. مالکان ثروتمند قطری تیم پاری سن ژرمن ظاهرا به این زودی ها دوست ندارند که لئو مسی تکنیکی را از دست بدهند و از او تحت وزنه تیم یاد می کنند. بنابراین باید فعلا سعودی ها برای به خدمت گرفتن این بازیکن ستاره فوتبال کمی صبر نمایند.

خروج از نسخه موبایل