هشدار به گابریل ژسوس در آرسنال

هشدار به گابریل ژسوس در آرسنال: میکل آرتتا در مورد آینده آرسنال به گابریل ژسوس هشدار جدی داد. این بازیکن ممکن است به زودی تیم را ترک کند.

خلاصه خبر

ژسوس پس از امضای قرارداد کای هاورتز کنار گذاشته شده‌است.

پالمیراس با انتقال جاه طلبانه این بازیکن مرتبط است.

آرتتا درباره کمبود دقیقه برزیلی توضیح می دهد.

هشدار به گابریل ژسوس در آرسنال

هشدار به گابریل ژسوس در آرسنال

به گزارش ورزشی، میکل آرتتا به گابریل ژسوس هشدار داده است که باید دقایق بیشتری برای آرسنال کسب کند. زیرا گمانه زنی ها در مورد آینده بلندمدت او در ورزشگاه امارات وجود دارد.

ژسوس بخشی جدایی ناپذیر از احیای آرسنال در فصل 2022/23 بود. اما پس از آمدن کای هاورتز، دقایق او محدود شد. این بازیکن برزیلی مجبور شده است تنها 79 دقیقه در پنج بازی این فصل در لیگ برتر بپذیرد.

از آن زمان سؤالاتی در مورد آینده او باعث ایجاد پیوندهایی با کارفرمایان سابق پالمیراس شده‌است. که اخیراً با رویکرد ناموفق این مطرح شده‌بودند.

حالا پس از یک مشکل جزئی در تابستان، او از نظر جسمی سالم است. آرتتا ژسوس را به چالش کشیده‌است. او می‌خواد تا به او یادآوری کند که چرا سزاوار نقش بزرگتر است.

نظر آرتتا درباره‌ی شرایط گابریل ژسوس

آرتتا گفت: او با فرم عالی وارد زمین شد. احتمالاً در بهترین شرایطی که با ما بوده است. او در پیش فصل عالی بود. اما متأسفانه بلافاصله دچار آن آسیب دیدگی شد که برای چند هفته او را تحت تأثیر قرار داد.

او برای بازگشت دوباره تلاش زیادی کرد. حالا اکنون باید ریتم خود را به دست آورد. او چند بازی انجام می دهد. دو بازی متوالی را مقابل آتالانتا و بولتون آغاز کرده است. او مقابل ساوتهمپتون به میدان رفته‌است.

“بنابراین، او آنجاست. اکنون او باید حق بازی بیشتر را به دست آورد. او از حمایت کامل ما برخوردار است، او بازیکنی است که می تواند در پست های مختلف بازی کند. او واقعا بازیکن مهمی برای ما است.”

 

Pooria
20 اکتبر 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *