ورزشی

پایان قرارداد پنج ساله جایگزین طارمی در پرسپولیس

پایان قرارداد پنج ساله جایگزین طارمی در پرسپولیس

پایان قرارداد پنج ساله جایگزین طارمی در پرسپولیس ، یکی از بازیکنان پرسابقه تیم پرسپولیس که در گذشته در سرخپوش ها حضور داشت. و سابقه قهرمان شدن در لیگ برتر را با پیراهن پرسپولیس داشته است. رضا کرملاچعب که بازیکن تعویضی ون پارس در مسابقه قرار گرفت.

پایان قرارداد جایگزین طارمی در پرسپولیس

به گزارش سایت “ورزشی” کرملاچعب به عنوان مارکوپولوی فوتبال ایران شناخته می شود. این بازیکن 25 ساله که در 11 تیم حضور فعال داشته است. در 6 فصل قبل و وقتی که 19 سال بیشتر نداشت در تیم برانکو قرار گرفته بود. او که در تیم بزرگسالان پرسپولیس نیز سابقه حضور در لیگ برتر را بدست آورده است. این بازیکن که در آن سال ها در کنار بازیکنان بزرگی نظیر مهدی طارمی، علی علیپور و بقیه مهره های حمله تیم پایتخت حضور داشتند. البته او که در این مسیر در یک حالت ایده آل قرار نگرفت. پایان قرارداد پنج ساله جایگزین طارمی

حتما بخوانید: بیوگرافی مهدی طارمی مهاجم پورتو | زندگی شخصی+افتخارات+حواشی+ازدواج+خانواده

پایان قرارداد پنج ساله جایگزین طارمی در پرسپولیس

آقا رضا با سن جوان و در اوج پرشوری با یک قرارداد پنج ساله به تیم پرسپولیس پیوست. او توانست به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران نیز در این تیم برسد. در آن فصل در بازی های کمی برای پرسپولیس به میدان رفت. در نهایت با تیم به جام دست یافت و از جمع سرخ ها جدا شد.

رضا کرملاچعب در بازی جام حذفی تیم پرسپولیس و ون پارس حضور داشت. این بازیکن که در لیست تیم اصفهانی قرار داشت و نامش از بقیه بازیکنان آشناتر می آمد. بعد از پرسپولیس نیز در هشت تا تیم دیگر بازی کرده بود. در مقابل تیم قدیمی خودش که روزهایی آرزوی داشتن فرصت بیشتر با پیراهن آن را داشت قرار گرفت.

رضا مهاجم شوشتر ون پارس است که در این روزها خودش را کمی بهتر از قبل نشان داده است. آیا او موفق خواهد شد بلاخره در یک تیم لیگ برتری قرار بگیرد. آیا فرصت درخشش و خودنمایی خواهد داشت. باید ببینیم که در آینده چه اتفاق هایی برای او پیش می آید. پایان قرارداد پنج ساله جایگزین طارمی

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

خروج از نسخه موبایل