پدیده جدید لیگ برتر: قاتل تیم‌های بزرگ ایران

رضا غندی‌پور پدیده جدید لیگ برتر مانند فصل گذشته لیگ را با گلزنی آغاز کرده است. او در حال شکار تیم‌های بزرگ و مدعی لیگ برتر است.

پدیده جدید لیگ برتر: رضا غندی‌پور

به گزارش “ورزشی“، رضا غندی‌پور اولین پدیده لیگ بیست و چهارم است. او خیلی زود در خط حمله ملوان مورد استفاده قرار گرفت. این بازیکن حتی در همین دو هفته اول لیگ روی دو گل از سه گل ملوان تاثیر مستقیم داشته‌است.

غندی‌پور در هفته ابتدایی مقابل گل‌گهر با فرار در پشت خط دفاعی توانست با اخباری تک به تک شود. همین باعث شد که دروازه‌بان روی او خطای پنالتی کند. همین پنالتی تک گل تیم ملوان و اولین سه امتیاز لیگ برتر را همراه داشت. درخشش او در بازی با استقلال هم ادامه‌دار بود. او روی پاس اشتباه رافائل سیلوا توانست دروازه سیدحسین حسینی را باز کند.

اما درخشش او فقط به همین فصل محدود نمی‌شود. او فصل گذشته هم یک رکورد عالی به جای گذاشت غندی‌پور با گلزنی برابر سپاهان توانست عنوان جوان‌ترین گلزن لیگ برتر را از آن خود کند. بازیکنی که 2 گل لیگ برتری در کارنامه دارد. آن هم برابر استقلال و سپاهان.

چالش مهم پیش روی غندی‌پور

چالش مهم پیش روی غندی‌پور

اما غندی‌پور یک چالش مهم در برابر خود می‌بیند. او فصل پیش هم در هفته‌های اول لیگ به ترکیب اصلی پیکان رسید. اما در ادامه فصل کم کم از ترکیب اصلی فاصله گرفت. حتی در جام جهانی نوجوانان هم برای ایران به میدان نرفت. این باعث افت فرم او شد. او حالا به عنوان بازیکن سرباز در زمان مهمی از زندگی خود قرار دارد. او می‌تواند دوران سربازی خود را با درخشش در فوتبال ایران و ترکیب ملوان سپری کند.

به نظر می‌رسد که مازیار زارع اعتماد زیادی به این بازیکن دارد. مربی آزادی عمل خوبی در ترکیب ملوان به این بازیکن داده است.

Pooria
24 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *