ورزشی

چطور بازیکنان استقلال و همینطور کادر فنی تیم استقلال پشت ساپینتو در آمدند

ساپینتو سرمربی تیم استقلال

ساپینتو سرمربی تیم استقلال

صمهم ترین و دشوار ترین تصمیم در مربی گری پذیرفتن و پیش بردن یک تیم بعد از قهرمانی است .
کار هایی که دوران خیلی حرفه ای مربیان خوب و اگر بهتر بگم ستارهای خیلی زیادی را به یاد ما می اندازد، اما سرمربی استقلال اقای ریکاردو ساپینتو
ان چهره که وی داشت همه میدانستیم که خلق و خوی لازم با روبه‌رو شدن با چنین ریسک بزرگی را داشت.
حداقل تسلط روی بازی فوتبال تیم ملی پرتقال با یکم جستجوی خیلی ساده در فضای انلاین، بی گمان در اطراف ریاست طلبی و دیوانگی رهبر.
یکی از گزینه های تیم استقلال به عنوان که به جای سرمربی ی که تیم ان بدون هیچ شکستی در یک لیگ خیلی سخت
چطور بازیکنان استقلال و همینطور کادر فنی تیم استقلال پشت سرمربی خود یعنی ساپینتو در امدند.
230 روز بعد از پیدا کردن به عنوان سرمربی تیم بزرگی به نام استقلال میتوانیم تحلیل خیلی کاملی از تاثیرها گذاری اقای ساپینتو که سرمربی خوبی برای استقلال بوده است داشت.

مهم ترین و دشوار ترین تصمیم در مربی گری، پذیرفتن و پیش بردن یک تیم بعد از قهرمانی

کار هایی که دوران خیلی حرفه ای مربیان خوب و اگر بهتر بگم ستارهای خیلی زیادی را به یاد ما می اندازد، اما سرمربی استقلال اقای ریکاردو ساپینتو
ان چهره که وی داشت همه میدانستیم که خلق و خوی لازم با روبه‌رو شدن با چنین ریسک بزرگی را داشت.
حداقل تسلط روی بازی فوتبال تیم ملی پرتقال با یکم جستجوی خیلی ساده در فضای انلاین، بی گمان در اطراف ریاست طلبی و دیوانگی رهبر.
یکی از گزینه های تیم استقلال به عنوان که به جای سرمربی ی که تیم ان بدون هیچ شکستی در یک لیگ خیلی سخت قهرمان شده را برطرف می کرد. الان همه منتظر بدند تا اقایی که در پرتقال به دنیا امده است در کشور عزیزمان ایران ببیند و منتظر دیدن کاپیتان قبلا تیم اسپورتینگ که ستاره ی خیلی جنگنده ی تیم خیلی خوب پرتقال در قامت سرمربی خوبی که قهرمان کشور ایران بودند.

انچه در اولین دیدار ریکاردو ساپینتو به لقب اصحاب رسانه مشهور بود، خواندن خیلی دقیق و اشنایی درسته ریکاردو ساپینتو ذائقه خکب هواداران کشور ایران و قول ان، حرف های خیلی مطمئنا او در مورد به دست اوردنه چهار جام با تیم باشگاهی استقلال بود.
صحبت های بازیکنان تیم استقلال در مدت اماده سازی خودشان در پیش فصل در خصوص خیلی سخت گیری مربی استقلال یعنی ریکاردو ساپینتو و خیلی سخت بودن تمرینات، هواداران استقلال را به شور هیجان زیادی اورده و باعث شده که از این عمل کرد راضی باشند. و همه ی چیز ها به خوبی پیش میرفت تا وقتی که تیم قویه استقلال با یک شکست غیر قابل تصور در ازادی رو به رو تیم سپاهان خیلی شگفت زده شد.

قهرمانی فصل1400-1401 توسط تیم استقلال بدون هیچ باختی
قهرمانی فصل1400-1401 توسط تیم استقلال بدون هیچ باختی

باختی خیلی بدی که سرمربی استقلال یعنی ریکاردو ساپینتو را از مدار اعتماد به سیستم سرمربی قبلی تیم استقلال بیرون کرد و تیم خودش را با چیدن مورد علاقه ی خودش راهی زمین فوتبال کرد.
ریکاردو ساپینتو با فکر کردنه خصوصیت های فردی خودش را در روح بازیکنان استقلال دمید. خط کج با بازیکن های افقی و عمودی، بی پروایه ریکاردو ساپینتو در لب خط، عجله ی خیلی زیاد در باز پس گیری توپ توسط بازیکنان، مورد این موضوع بود.
بازیکنان تیم باشگاهی استقلال خیلی خوب از سرمربی خود یعنی ریکاردو ساپینتو تاثیرات زیادی گرفته بودند و تا قبل از شروع جام جهانی به شناخت کافی خود از خواسته های سرمربی استقلال یعنی دیکارو ساپینتو رسیده بودند. در همین بین، چالش های خیلی بد که منجر به محرومیت ریکاردو ساپینتو در لب خط فاصله اجورلو از باشگاه استقلال، تکان های مختلفی به ریکاردو ساپینتو پرتقالی داد و البته هواداران تیم باشگاهی استقق را هم از حضور خیلی کامل این سرمربی خوب در جمع استقلالی ها نا امید کرد. از دست رفتن یک برد در دربی نا امید کننده در تهران، ناکامی هایی در برابر تیم خوبی به نام مس رفسنجان در یک بازی خیلی داستان دیگه، و در اخر شکست خیلی سنگین در تبریز پس از جام جهانی کافی بود تا اقای ریکاردو به جای مورو نظر که به صود استقلال بود فکر کند، ولی یک برگشت خیلی خیلی خوب در جام حذفی در برابر تیم پاکو خمس اسپانیایی ورق را برای او برگرداندن. پذیرفتن سومین شکست تیم استقلال در لیگ با ریکاردو ساپینتو، که سالن کنفرانس ورزشگاه نقش جهان را برای اقای ریکاردو ساپینتو به یک جا خیلی چالش بر انگیز تبدیل کرد.

امه خیلی خلق و خوی کشور پرتقالی ها اصلا بیخیال نشدند که بعد یک حالت واقعی به صورت خودش داد که با جواب به سوالی مبنی از دست رفتن شانس و قهرمانی پس از نا کامی در برابر تیم های خیلی بزرگ خیلی خیلی تند و مطمئنانه بگوید، من اصلا هیچ چیزی را از دست ندادم.
صحبتی که اصلا جدی گرفته نشد برای این که با نگاهی به جدول، فاصله‌ی هشت امتیازی تیم استقلال با تیم پرسپولیس در اخر هفته بهترین و خوب ترین هوادارانش را هم از قهرمان شدن خیلی نا امید کرده بود.
ولی انگار ریکاردو ساپینتو قبل از بودن در این کنفرانس، یک بار سوپر گل تورس و اخراج علی رضا بیرانوند در برابر آلومینیوم اراک را که به وقت خلسه از فکر کردن وخیال کردن که شکست در برابر تیم سپاهان، نگاه کرده بود و همچنین مطمئناز شانس قهرمانی می گفت یک پیروزی حیلی خوب در برابر ملوانی که پس از جام جهانی هیچ گولی نخورده بود، هواداران را به نسبت به پتانسیل تیم خیلی امیدوار و برد در برابر مس در شهر کرمان که ان هارا که قدرت بازیکنان و کادر فنی در راه از پیروزی خیلی مطمئن کرد. اختلاف تیم استقلال با بالای جدول خیلی کمتر شده تا الان استقلالی ها به اندازه ی یک بازی تا رسید به بالای جدول فاصله داشته باشند.
تا قرار گیری ریکاردو ساپینتو در یک متن جنجال بزرگ و جدید در شهر کرمان و یک بار دیگر هم غبار حواشی ریکاردو ساپینتو که خیلی کنجکاو روی عملکرد خیلی فنی تیم خوبش در برگشت و شکست نا باورانه در دیدار بیرون از خانه باشد، ولی صورت اول فوتبال کشور ایران در هفته های گذشته به طور خیلی عجیبی، در بین هواداران تیم استقلال خیلی بهتر برای هوادارانه استقلال شده است.

سرمربی استقلال یعنی ریکاردو ساپینتو در این ایام 230 روز که مانند القای روحیه فردی خودش و تفکرات خودش در فکر بازیکنان پیروز شده خیلی احساس نیار به داشتن رگی از شور و خیجان و جنون خیلی خوب برای بلند پرواز بودن در هواداران تیمش هم به وجود بیاورد و به همین روند دوست داران تیم استقلال هم به هوادارانه خیلی هوب تبدیل شدند و برای اوین بار در تاریخ استقلال با ریکاردو ساپینتو از عنوان قهرمانی خودش در لیگ خکب دفاع کند. امید واری ای که از خود نشان میدهد ریکاردو ساپینتو از کار خودش در کشور ایران و استقلال راضی است.

بازیکنان و کادر فنی پشت ساپینتو

230 روز بعد از پیدا کردن به عنوان سرمربی تیم بزرگی به نام استقلال میتوانیم تحلیل خیلی کاملی از تاثیرها گذاری اقای ساپینتو که سرمربی خوبی برای استقلال بوده است داشت.

بازیکنان تیم باشگاهی استقلال خیلی خوب از سرمربی خود یعنی ریکاردو ساپینتو تاثیرات زیادی گرفته بودند و تا قبل از شروع جام جهانی به شناخت کافی خود از خواسته های سرمربی استقلال یعنی دیکارو ساپینتو رسیده بودند. در همین بین، چالش های خیلی بد که منجر به محرومیت ریکاردو ساپینتو در لب خط فاصله اجورلو از باشگاه استقلال، تکان های مختلفی به ریکاردو ساپینتو پرتقالی داد و البته هواداران تیم باشگاهی استقق را هم از حضور خیلی کامل این سرمربی خوب در جمع استقلالی ها نا امید کرد. از دست رفتن یک برد در دربی نا امید کننده در تهران، ناکامی هایی در برابر تیم خوبی به نام مس رفسنجان در یک بازی خیلی داستان دیگ، و در اخر شکست خیلی سنگین در تبریز پس از جام جهانی کافی بود تا اقای ریکاردو به جای مورو نظر که به صود استقلال بود فکر کند، ولی یک برگشت خیلی خیلی خوب در جام حذفی در برابر تیم پاکو خمس اسپانیایی ورق را برای او برگرداندن. پذیرفتن سومین شکست تیم استقلال در لیگ با ریکاردو ساپینتو، که سالن کنفرانس ورزشگاه نقش جهان را برای اقای ریکاردو ساپینتو به یک جا خیلی چالش بر انگیز تبدیل کرد. امه خیلی خلق و خوی کشور پرتقالی ها اصلا بیخیال نشدند که بعد یک حالت واقعی به صورت خودش داد که با جواب به سوالی مبنی از دست رفتن شانس و قهرمانی پس از نا کامی در برابر تیم های خیلی بزرگ خیلی خیلی تند و مطمئنانه بگوید، من اصلا هیچ چیزی را از دست ندادم.
صحبتی که اصلا جدی گرفته نشد برای این که با نگاهی به جدول، فاصله‌ی هشت امتیازی تیم استقلال با تیم پرسپولیس در اخر هفته بهترین و خوب ترین هوادارانش را هم از قهرمان شدن خیلی نا امید کرده بود. ولی انگار ریکاردو ساپینتو قبل از بودن در این کنفرانس، یک بار سوپر گل تورس و اخراج علی رضا بیرانوند در برابر آلومینیوم اراک را که به وقت خلسه از فکر کردن وخیال کردن که شکست در برابر تیم سپاهان، نگاه کرده بود و همچنین مطمئناز شانس قهرمانی می گفت یک پیروزی حیلی خوب در برابر ملوانی که پس از جام جهانی هیچ گولی نخورده بود، هواداران را به نسبت به پتانسیل تیم خیلی امیدوار و برد در برابر مس در شهر کرمان که ان هارا که قدرت بازیکنان و کادر فنی در راه از پیروزی خیلی مطمئن کرد. اختلاف تیم استقلال با بالای جدول خیلی کمتر شده تا الان استقلالی ها به اندازه ی یک بازی تا رسید به بالای جدول فاصله داشته باشند تا قرار گیری ریکاردو ساپینتو در یک متن جنجال بزرگ و جدید در شهر کرمان و یک بار دیگر هم غبار حواشی ریکاردو ساپینتو که خیلی کنجکاو روی عملکرد خیلی فنی تیم خوبش در برگشت و شکست نا باورانه در دیدار بیرون از خانه باشد، ولی صورت اول فوتبال کشور ایران در هفته های گذشته به طور خیلی عجیبی، در بین هواداران تیم استقلال خیلی بهتر برای هوادارانه استقلال شده است.

رابطه خوب ریکاردو ساپینتو با بازیکحنان استقلال
رابطه خوب ریکاردو ساپینتو با بازیکحنان استقلال

سرمربی استقلال یعنی ریکاردو ساپینتو در این ایام 230 روز که مانند القای روحیه فردی خودش و تفکرات خودش در فکر بازیکنان پیروز شده خیلی احساس نیار به داشتن رگی از شور و خیجان و جنون خیلی خوب برای بلند پرواز بودن در هواداران تیمش هم به وجود بیاورو و به همین روند دوست داران تیم استقلال هم به هوادارانه خیلی هوب تبدیل شدند و برای اوین بار در تاریخ استقلال با ریکاردو ساپینتو از عنوان قهرمانی خودش در لیگ برتر دفاع کند. امید واری ای که از خود نشان میدهد ریکاردو ساپینتو از کار خودش در کشور ایران و استقلال راضی است.

خروج از نسخه موبایل