ورزشی

گفتگوی گواردیولا با فیل فودن اسپرز بازگشت به فرم برتر

گفتگوی گواردیولا با فیل فودن اسپرز بازگشت به فرم برتر

گفتگوی گواردیولا با فیل فودن اسپرز بازگشت به فرم برتر

گفتگوی گواردیولا با فیل فودن اسپرز بازگشت به فرم برتر : پپ گواردیولا، سرمربی من سیتی، گفتگو با وینگر خود را توضیح می دهد که به او کمک کرد تا فرم برتر را دوباره پیدا کند.

گواردیولا به فودن گفت: “لحظه های بد، اینها نیز می گذرند” تا وضعیت اخیر منچسترسیتی را در چارچوب خود قرار دهد. فوروارد با چهار گل در سه بازی برگشته است و یکی از بازیکنان کلیدی در پیروزی تیمش مقابل نیوکاسل در روز شنبه بود. سرمربی سیتی هم اکنون برای بخش کلیدی فصل آماده می شود

فیل فودن در حال پرواز است. دریبل فوق العاده او که منجر به گل اول منچسترسیتی در پیروزی 2-0 مقابل نیوکاسل شد، این وینگر 22 ساله در بهترین حالت خود بود. پایان منحرف او باعث شد در سه بازی چهار گل به ثمر برساند.

این یک چرخش برای بازیکنی است که بازی های اخیر پس از جام جهانی را سخت ترین لحظه دوران حرفه ای خود توصیف کرد.

فودن از 10 بازی قبل از بازی اخیرش یک گل به ثمر رسانده بود، تنها در 5 بازی از 15 بازی اول من سیتی پس از تورنمنت قطر، با آسیب دیدگی پا و مچ پا مانع شد و اعتماد به نفس او ضربه خورد.

اما او به سبک خود بازگشته است و تعداد گل‌های خود را در هر یک از دو فصل گذشته در لیگ برتر با زمان زیادی برابری می‌کند تا مجموع رکورد جدیدی را در لیگ برتر ثبت کند.

بالا برای شوت، بالا برای دقت پاس و بالا برای دریبل در برابر نیوکاسل، همه جنبه های بازی او در حال حاضر کلیک می کنند.

بیوگرافی پپ گواردیولا

پس چه چیزی آن را برای او تغییر داد؟

فیل فودن در این فصل 9 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است
فیل فودن در این فصل 9 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خود در مورد مکالمه ای که با فودن انجام داده بود، صحبت کرد تا مشکلات اخیر خود را در چارچوب قرار دهد.

گواردیولا گفت: “فیل این توانایی ویژه را دارد که توپ را در اختیار داشته باشد ” گل کجاست، من به آنجا می روم و حمله می کنم، با توپ و بدون توپ.”

اما وقتی با فیل در طول سال صحبت کردم، زمانی که او توپ را در اختیار داشت، پاس به عقب، پاس به عقب، پاس به عقب، احساس می‌کنید [او] اعتماد به نفس لازم برای انجام این کار را ندارد. و من به فیل توضیح دادم. “آنچه برای تو اتفاق افتاد، فیل، کاملاً همان چیزی است که باید بیفتد.” او به تمرین 17 ساله با ما رسید.

“دیگران را سرزنش نکنید، حریف را سرزنش نکنید، مدیر یا باشگاه یا همکاران یا هر چیز دیگری را سرزنش نکنید. بپذیرید که “من می توانم بهتر کار کنم” و به اصول برگرد و قدم به قدم تو برگشتن.

و البته اکنون او گل می زند و در لحظه ای که ما داشتیم، او مهمترین بازیکن خط حمله است. یکی از مهمترین آنها.

همیشه لحظات خوب خواهد آمد و شما به بازی باز می گردید و در آن لحظه برای انجام آن آماده باشید.

گواردیولا برای دو هفته مهم در فصل سیتی آماده می شود

برناردو سیلوا با برتری 2-0 منچسترسیتی مقابل نیوکاسل، با فیل فودن جشن گرفت
برناردو سیلوا با برتری 2-0 منچسترسیتی مقابل نیوکاسل، با فیل فودن جشن گرفت

گواردیولا در مورد پیروزی مقابل نیوکاسل گفت: “آنها فرصت های گلزنی داشتند. این نیوکاسل است. این تیم استثنایی است. آنها یک هفته پیش در فینال جام کارابائو بودند و چهار یا پنج نفر برتر بودند، چه کار می کند. انتظار دارید اتفاق بیفتد؟

نیمه اول واقعاً خوبی انجام دادیم و بعد از بالا و پایین رفتن بازی، برناردو را روی زمین گذاشتیم تا مالکیتمان طولانی‌تر شود، نیاز داشتیم توپ بیشتری را حفظ کنیم. انجام پرسینگ بالا بخشی از شهود اوست.

یک نتیجه فوق‌العاده خوب برای ما، زیرا بازی سختی بود. اکنون سه بازی در رقابت‌های مختلف قبل از تعطیلات بین‌المللی داریم که فصل ما را مشخص خواهد کرد.»

در همین حال، گواردیولا همچنین معتقد است که دو هفته آینده می تواند تعیین کند که آیا فصل سیتی موفقیت آمیز است یا شکست.

قهرمانی که در این فصل به دنبال کسب سه جام است، اکنون یک هفته آزاد دارد تا شنبه هفته آینده با سفر به کریستال پالاس در لیگ برتر به میادین بازگردد.

آنها سپس در روزهای بعد با دو بازی حذفی روبرو خواهند شد. که RB لایپزیگ و برنلی به ترتیب در لیگ قهرمانان و جام حذفی دیدار خواهند کرد.

سرمربی سیتی، گواردیولا، حالا پس از پیروزی سخت 2-0 مقابل نیوکاسل در روز شنبه، به بازیکنانش استراحت کوتاهی می دهد. اما می خواهد که آنها پس از بازگشت به زمین بازی کنند.

ما کریستال پالاس، لایپزیگ و برنلی را داریم. آنها مشخص خواهند کرد که ما می خواهیم چه کاری انجام دهیم یا می توانیم در ادامه فصل انجام دهیم.”

خروج از نسخه موبایل