آخرین خبر در مورد مهاجم خارجی تراکتور

باشکاه تراکتور به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. در این پست، آخرین خبر در مورد مهاجم خارجی تراکتور را بررسی می‌کنیم.

آخرین خبر در مورد مهاجم خارجی تراکتور

به گزارش وب سایت «ورزشی»، سعید مظفری‌زاده در این باره گفت: ما تلاش کردیم که اسکلت تیم را حفظ کنیم. به همین خاطر فقط در پست‌هایی که نیاز به جذب بازیکن داشتیم، بازیکن گرفتیم. از زمانی که در خدمت آقای اسکوچیچ هستیم، تمامی بازیکنان را با نظر ایشان خریده‌ایم. در یکی دو پست دیگر هم باید بازیکن بگیریم. بعد تیممان تکمیل است. منتظریم که آقای اسکوچیچ نفرات مدنظرش را معرفی کند تا بتوانیم بازیکن‌های مدنظرشان بعد از مذاکره به تیم اضافه کنیم.

او درباره مهاجم خارجی مطرح‌شده در شایعات عنوان کرد: با مهاجم‌های خارجی زیادی ارتباط اولیه برقرار کرده‌ایم. آقای اسکوچیچ نیز افراد زیادی را پیشنهاد کرده‌اند. گزینه‌هایی را نیز باشگاه پیشنهاد کردند. ایشان پس از بررسی این گزینه‌ها را تأیید نکردند. یک‌سری گزینه‌ها را نیز ایشان معرفی کردند و تماس گرفتیم. اما این بار آنها نپذیرفتند. بازیکن‌هایی هم هستند که درخواست‌های مالی‌شان بسیار بالاست. ما با توجه به سقف بودجه نمی‌توانیم از مقدار مشخصی فراتر برویم. ما برای پرداختی‌ها مشکلی نداریم. آقای زنوزی برای آمادگی تیم هزینه موردنیاز را فراهم کرده‌اند. اما باید با توجه به سقف بودجه به جذب بازیکن بپردازیم. خدا را شکر توانستیم بازیکنان را با قیمت مناسبی جذب و سقف را کنترل کنیم. حالا یکی دو بازیکن دیگر به جمع ما اضافه خواهند شد.

تراکتور مهاجم را کی جذب خواهد کرد؟

تراکتور مهاجم را کی جذب خواهد کرد؟

مظفری در جواب به این سوال که آیا مهاجم خارجی تا بازی مقابل پرسپولیس جذب می‌شود؟ اظهار داشت: در حال حاضر سه نفر مهاجم خوب داریم.‌ تومیسلاو، بازیکن کروات که آقای اسکوچیچ معرفی کردند. ایشان نظر مثبتی روی این بازیکن دارند. آقای عبدی که فصل پیش خیلی خوب با ما کار کرد اما دچار مصدومیت شدند. همچنین رحمان جعفری که فصل قبل دومین گلزن برتر لیگ بود. یک مهاجم دیگر هم با توجه به بودجه‌ای که می‌توانیم هزینه کنیم، می‌توانیم به تیم اضافه کنیم. منتظریم آقای اسکوچیچ تاییدیه بدهد تا فرایند جذب را شروع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *