ورزشی

آرسنال به دنبال میکل مرینو از لالیگا است+گزارش

آرسنال به دنبال میکل مرینو از لالیگا است+گزارش

آرسنال امیدوار است که هافبک جدیدی را این بار از لالیگا به خدمت بگیرد. گزارش ها نشان می دهد که آرسنال به دنبال میکل مرینو از لالیگا است.

خلاصه خبر

مذاکرات در حال انجام با رئال سوسیداد برای یک انتقال خوب در حال انجام است.

توپچی ها تاکنون با ستاره ایتالیایی ریکاردو کالافیوری قرارداد امضا کرده‌اند.

آرسنال به دنبال میکل مرینو از لالیگا است

به گزارش ورزشی، طبق یک گزارش، آرسنال به دنبال جذب میکل مرینو، هافبک رئال سوسیداد است. این تیم اکنون در حال مذاکره برای دستیابی به یک قرارداد احتمالی است.

توپچی ها در ماه جولای از ریکاردو کالافیوری، مدافع ایتالیایی در ورزشگاه امارات استقبال کردند ، اما در غیر این صورت در پنجره نقل و انتقالات نسبتاً ساکت بودند. میکل آرتتا مشتاق استقبال از مرینو هافبک در شمال لندن است. لذا باشگاه ممکن است به امضای او نزدیک شود.

به گزارش اتلتیک ، آرسنال و رئال سوسیداد در حال مذاکره بر سر قراردادی برای مرینو هستند. مدیر ورزشی ادو در اسپانیا به توافقات اولیه دست پیدا کرده‌است. آرسنال همچنان به توانایی خود در وسوسه کردن ستاره اسپانیایی به لیگ برتر اطمینان دارد. بنابراین انتظار می‌رود که شرایط شخصی براحتی مورد توافق قرار بگیرد.

تیم لالیگا مستقر در سن سباستین مایل است مرینو را بفروشد. او تنها 12 ماه از قرارداد فعلی خود باقی دارد. به نظر می رسد که او مشتاق است به توپچی ها در مبارزه آنها برای افتخار لیگ برتر بپیوندد.

همه‌چیز به بازی‌های نقل و انتقالاتی بستگی دارد

همه‌چیز به بازی‌های نقل و انتقالاتی بستگی دارد

انتقال پیشنهادی مرینو به آرسنال پس از جدایی ادی نکتیا، فارغ التحصیل هیل اند – که پس از شکست مذاکرات با تیم لیگ 1 مارسی، با انتقال به بورنموث مرتبط شده است، آسان تر خواهد شد. انتظار می رود که گیلاس ها پس از از دست دادن دومینیک سولانکه در تابستان امسال در یک رکورد فروش باشگاهی به تاتنهام، برای جذب مهاجم سابق زیر 21 سال انگلیس اقدام کنند.

آرسنال برای آوردن کالافیوری به همین روش عمل کرد. این تیم از انتقال امیل اسمیت رو به فولام اطمینان کامل حاصل کرد.

البته شاید مرینو به ماندن در سوسیداد نیز متقاعد شود. با این حال، شریک خط میانی او مارتین زوبیمندی ترجیح داد در این هفته به جای رفتن به لیورپول در اسپانیا بماند.

آرسنال رقابت‌های لیگ برتر فصل 2024/25 خود را در روز شنبه مقابل ولورهمپتون واندررز آغاز می‌کند و تلاش خود را برای اولین قهرمانی لیگ برتر در بیش از دو دهه گذشته آغاز می‌کند.

خروج از نسخه موبایل