آیا فن‌دایک از لیورپول می‌رود؟

ویرجیل فن دایک وضعیت قرارداد لیورپول را روشن کرد. آیا فن‌دایک از لیورپول می‌رود یا خواهد ماند؟

خلاصه خبر

فن دایک به 12 ماه پایانی قراردادش با لیورپول نزدیک می شود.

هلندی هنوز درباره تمدید مذاکره مذاکره نکرده است.

جدایی یورگن کلوپ یک “تغییر بزرگ” در باشگاه است.

آیا فن‌دایک از لیورپول می‌رود؟

به گزارش وب سایت ورزشی، ویرجیل فن دایک، مدافع میانی لیورپول اعتراف کرد که هنوز در مورد تمدید قرارداد با آنفیلد مذاکره نکرده است، اما تاکید کرد که برنامه ای برای ترک باشگاه در این تابستان ندارد.

فن دایک به 12 ماه پایانی قرارداد فعلی خود نزدیک می شود. با کناره‌گیری یورگن کلوپ، سرمربی این تیم در تابستان امسال ، بسیاری پیشنهاد کرده اند که این بازیکن هلندی می تواند در حالی که لیورپول وارد دوره جدیدی می شود، همین روند را دنبال کند.

با این حال، خروج فوری در برنامه‌های فن‌دایک نیست. زیرا او هیجان خود را برای رقابت با منچسترسیتی برای عنوان قهرمانی لیگ برتر در فصل آینده نشان داد.

فان دایک گفت: «در حال حاضر آینده من مهم نیست. تنها چیزی که اکنون می توانم بگویم این است که اگر خداحافظی داشته باشم، فکر نمی کنم آن را خشک نگه دارم [نه گریه کنم] زیرا این چیزی بود که از [کلوپ] بسیار شگفت زده شدم.

“این طرفداران چیز دیگری هستند. در نهایت وقتی با شما خداحافظی می‌کنند، آن وقت خاص خواهد بود. حتی با جوئل ماتیپ، من گفتم: “چطور توانستی گریه نکنی ؟”

او فقط می‌خواست سریع از [نگهبان افتخار] عبور کند و در کنار ما بایستد. بنابراین فکر می‌کنم او این کار را به خوبی انجام داد.

“در حال حاضر چیزی برای گفتن وجود ندارد. هیچ چیز تغییر نکرده است. چیزی روی میز نیست. اصلاً تغییری در وضعیت من وجود ندارد.”

آینده‌ی بدون کلوپ از دید فن‌دایک

آینده‌ی بدون کلوپ از دید فن‌دایک

فن دایک در مورد آینده لیورپول بدون کلوپ افزود: “تغییر بزرگ. نه تنها سرمربی، بلکه بخش های مختلفی در باشگاه وجود دارد که تعداد زیادی از کارکنان آن را ترک می‌کنند. ما در مرحله ای هستیم که باید در این زمینه به باشگاه اعتماد کنیم. پروژه و این مسیری که آنها در پیش می‌گیرند و ما در پیش فصل خواهیم دید که اوضاع چگونه خواهد بود.

“تغییر گاهی اوقات کمی ترسناک است. زیرا شما در شرایط ناشناخته هستید. اما تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به باشگاه اعتماد کنید. زمانی که برای فصل جدید برگردیم، خواهیم دید اوضاع چطور پیش می‌رود.”

“یک چیزی که می دانم این است که ما به یک استراحت خوب بعد از تورنمنت خود نیاز داریم. زیرا در غیر این صورت در ادامه فصل نیز با مشکل مواجه خواهیم شد. امیدوارم سرمربی جدید این موضوع را نیز بررسی کند.”

من نمی‌خواهم شرایطمان را با تیم‌های دیگر مقایسه کنم، اما فقط می‌توانم ببینم چه چیزی در آن وجود دارد و عملکرد ما در کل فصل چگونه بوده است.

فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد، فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد، شخصاً به عنوان بازیکن، اما قطعاً به عنوان یک گروه در شرایط خاص و جالب خواهد بود، من مشتاقانه منتظر آن هستم و منتظر فصل آینده هستم.

“امیدوارم که بتوانیم دوباره آنجا باشیم و ثابت قدم باشیم. این نکته اصلی است. ما باید به عنوان یک گروه با هم باشیم و ثابت قدم باشیم. حتی در زمان های نه چندان خوب هنوز باید کنار هم بمانید و این چیزی است که ما به آن نیاز داریم، به خصوص رفتن من نگران نیستم که اینطور نباشد، اما قطعاً باید روی آن کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *