احمد نوراللهی کاپیتان الوحده شد

احمد نوراللهی کاپیتان الوحده امارات است. ستاره‌ی طرد‌شده فوتبال ایران و سابق پرسپولیس جای محکمی در فوتبال امارات دارد.

احمد نوراللهی کاپیتان الوحده شد

به گزارش وبسایت “ورزشی“، فصل تازه فوتبال حرفه‌ای امارات امروز با برگزاری هفته اول لیگ این کشور شروع شد. در یکی از مهم‌ترین رقابت‌ها امروز الوحده در حضور ۹۰ دقیقه‌ای احمد نوراللهی به مصاف عجمان رفت.

احمد نوراللهی در شرایطی در ترکیب اولیه الوحده قرار گرفت که هافبک ایرانی این تیم در دومین فصل از بازی در این تیم، حالا بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد. او اکنون چهره‌ی اصلی تیمش و ستاره‌ی بی‌چون و چرای این باشگاه است.

فصل پیش، آلان هافبک برزیلی الوحده که سابقه بازی در اورتون و ناپولی را داشت، کاپیتان عنابی‌پوشان بود. ولی اکنون با خروج این بازیکن برزیلی، این احمد نور است که کاپیتان اول الوحده در فصل جاری خواهد بود.

نوراللهی با این تیم تنها تا پایان فصل جاری قرارداد دارد. بنابراین کاپیتان ایرانی و ۳۱ ساله تیم الوحده امارات به زودی باید درباره آینده‌اش در این تیم تصمیم بگیرد.

نوراللهی از اولین‌های لیگ امارات

نوراللهی از اولین‌های لیگ امارات

نوراللهی چهارمین فصل حضورش در فوتبال امارات را تجربه می‌کند. او در همین مدت، با آمار و ارقامی بهتر از هافبک‌های پرآوازه این لیگ از جمله آندرس اینیستا و میرالم پیانیچ یکی از بهترین بازیکنان شاغل در فوتبال لیگ این کشور است.

احمد نور برای تیمش ۱۰ گل و ۹ پاس گل در فصل گذشته ثبت کرد. حالا او تبدیل به بهترین بازیکن این تیم شده است. همچنین پیشتر در تیم شباب الاهلی امارات با عملکرد درخشان یکی از بازیکنان تاثیرگذار در قهرمانی آنها بود.

البته لازم به ذکر است او فصل قبل با الوحده امارات قهرمان لیگ کاپ شد. با این قهرمانی یک جام دیگر با یک تیم دیگر را به افتخاراتش اضافه کرد.

Pooria
24 آگوست 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *