ادعای جدید استقلال درباره پرسپولیس

خوزستان شکست مقابل پرسپولیس را هنوز هم باور ندارد. این در ادعای جدید استقلال درباره پرسپولیس به وضوح روشن است. آبی‌های خوزستان در شرایطی که با سه گل از پرسپولیس پیش بودند، شکست خوردند.

ادعای جدید استقلال درباره پرسپولیس

به گزارش “ورزشی“، شاگردان سیروس پورموسوی می‌توانستند یک شب تاریخی برای خود رقم بزنند. به طوری که تا سال‌ها روی زبان‌ها بچرخد. حتی تیم‌ هم‌نام پایتخت‌نشین آن‌ها تا مدت‌ها ممنون این پیروزی ارزشمند آنان باشد. اما سرنوشت به سمتی رفت که سه گل برتری آنها یکی پس از دیگر از دست رفت. در نهایت با شکستی تلخ تهران را ترک کردند.

خوزستانی‌ها به شدت روی عملکرد قضاوت این دیدار به ویژخ روی صحنه‌های مربوط به اخراج ساویو، خطای روی آقایی پور در موقعیت تک به تک توسط علی نعمتی و پنالتی روی وحید امیری معترض هستند. اما علاوه بر این‌ها، ادعای تازه‌ای مطرح کرده‌اند.

اعتراض استقلال خوزستان به ضربه پنالتی

اعتراض استقلال خوزستان به ضربه پنالتی

آنها مدعی‌اند که روی صحنه منجر به دریافت گل اول از روی نقطه پنالتی داور باید با توجه به حضور چند بازیکن در داخل محوطه، دستور ضربه مجدد می‌داد. این در حالی است که کنعانی‌زادگان هم با مکث پیش از ضربه نهایی، توانسته بود فرزین گروسیان را فریب دهد و پنالتی خود را گل کند. باشگاه استقلال خوزستان مدعی است که در لحظه ضربه پنالتی چند بازیکن از پرسپولیس زودتر از ضربه به سمت داخل محوطه آمدند. کوپال ناظمی باید دستور تکرار ضربه را می‌داد.

با این حال استقلال خوزستان جدای از تمامی بحث و جدل‌ها، با ارسال نامه‌ای رسمی به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال، اعتراض خود را به صورت کتبی نسبت به صحنه‌های مختلف به داوری بازی را ارسال کرده‌است. ولی این باشگاه به دنبال این است تا تمرکز خود را روی دو بازی حیاتی و سرنوشت ساز باقیمانده قرار دهد. حالا باید دید که آن‌ها می‌توانند خود را در لیگ نگه‌دارند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *