استقلال وارد بازار نقل و انتقالات شد

جواد نکونام سرمربی آبی‌ها در بخشی از نشست خبری امروز خود اعلام کرد که رسماً استقلال وارد بازار نقل و انتقالات شد. با اعلام جواد نکونام، استقلال برای فصل بعد با چند بازیکن گفت‌وگوهایی داشته است.

استقلال وارد بازار نقل و انتقالات شد

به گزارش وب سایت “ورزشی“، در شرایطی که چند ساعت بیشتر تا پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم باقی نمانده گمانه‌زنی‌های زیادی درباره نیمکت‌های لیگ برتری و شرایط فصل آینده تیم‌های مختلف مطرح می‌شود.

مانند همیشه، یکی از تیم‌هایی که پیرامون شرایط فصل بعدش شایعات زیادی مطرح شده‌است، آبی‌های پایتخت هستند. صحبت‌های زیادی اخیرا درباره‌ی نقل و انتقالات این باشگاه در جریان بوده‌است.

در روزهای اخیر نیز برخی شایعات درباره احتمال جدایی جواد نکونام و نیمکت استقلال مطرح شده‌بود. اما سرمربی آبی‌ها در نشست خبری امروز خود به این بحث‌ها خاتمه داد. او نه تنها اعلام کرد با این تیم قرارداد سه ساله دارد، بلکه که از ورود رسمی بازار نقل و انتقالات صحبت کرد.

صحبت‌های نکونام درباره وضعیت فصل بعد استقلال

صحبت‌های نکونام درباره وضعیت فصل بعد استقلال

نکونام در رابطه با شایعات مطرح شده گفت: من با باشگاه استقلال قراردادی سه ساله دارم. در مورد مدیریت باشگاه هم با تغییرات جدید، حداقل چیزی که حس می‌کنیم اینست که آرامش داریم. به خوبی می‌دانیم باید تمرکز ما روی فوتبال باشد. اینکه فصل بعد چه اتفاقاتی برای تیم و باشگاه رخ خواهد داد باید بگویم ما در این خصوص جلساتی برگزار کردیم. حتی با برخی از بازیکنانی که مدنظرمان است نیز مذاکره کرده‌ایم. قطعا بعد از بازی با پیکان تلاش می‌کنیم قرارداد آنها را نهایی کنیم.

وی افزود: اگر حریفان ما و تیم‌های بالای جدول نیاز به چهار بازیکن داشته باشند، ما به 8 بازیکن نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *