اشتباه در معرفی جانشین رونالدو

اشتباه در معرفی جانشین رونالدو ، یک مهاجم ناشناس در لیست بازیکنان منچستریونایتد در سایت رسمی این باشگاه درج شده است. این لیست که سروصدای زیادی در شبکه های اجتماعی بپا کرده است.

به گزارش سایت “ورزشی” طرفداران تیم منچستر دوست دارند ببینند که در ماه ژانویه چه بازیکنی را می آورند. یک تصویر از سایت رسمی باشگاه منتشر شد که یک مهاجم بنام بتینیو را نشان می دهد.

حضور یک مهاجم گمنام در لیست منچستریونایتد
حضور یک مهاجم گمنام در لیست منچستریونایتد

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

اشتباه بزرگ در معرفی جانشین رونالدو

بتینیو یک مهاجم پرتغالی است که اسمش زیاد شنیده نشده است.در تیم های برنتفورد و اسپوریتگ لیسبون توپ زده است. حالا در باشگاه اسپینیو حضور دارد. او بر اساس عکس منتشر شده در سایت منچستر یونایتد پیراهن شماره 11 را در تیم به تن می کند.

این بازیکن ناشناس تقریبا توانست دوران حرفه ای اش را در اسپورتینگ لیسبون پرتغال شروع کند. او توانست در 2011 اولین بازی اش را برای این باشگاه انجام دهد. همچنین به طور قرضی به ویتوریا ستوبال و برنتفورد رفت. او در یک بازی نه چندان خوب در برنتفورد بازی کرد که تیمش با شکست 3 صفر در برابر نوریچ سیتی باخت.

اشتباه بزرگ در معرفی جانشین رونالدو
اشتباه بزرگ در معرفی جانشین رونالدو

حتما بخوانید: جورجینا رودریگرز همسر رونالدو | بیوگرافی+داستان آشنایی+عکس

حضور یک مهاجم گمنام در لیست منچستریونایتد

سرمربی برنتفورد آقای واربرتون قبلا گفت که این بازیکن در تمرین های او تحت تاثیر قرار داشته و به زمان زیادی نیاز دارد تا بتواند در انگلیس عادت کند.

بتینیو همچنین در سال 2015 با قرارداد 4 ساله به بلنننزه رفت. او دوران سختی را گذارند و برایش مثل کابوس گذشت. این مهاجم در نهایت به صورت قرضی به تیم دوم اسپورتینگ رفت. او در سال 2019 نیز به اسپینیو رفت و این باشگاه کوچک و نا آشنا خوش درخشید و در 18 بازی توانست 15 گل بزند. البته این درخشش برای انتقالش به منچستر کافی نیست.

منچستر به دنبال جایگزین کریس رونالدو

حالا تیم منچستر بعد از جدا شدن کریس رونالدو به دنبال مهاجم جدید است. گودی خاکپو ستاره هلندی psv آیندهون نیز به مورد توجه آنها قرار دارد و در شب قبل باشگاه قرمزها اعلام کردند که با لیورپول برای انتقالش توافق کرده است. بازیکن به زودی راهی آنفلید می شود. خبری که باعث خشم هوادارهای منچستر یونایتد نیز شد و حالا بتینیو نیز یک موضوع جدید برای رقیبان یونایتد است که آنها را در شبکه اجتماعی مورد تمسخر قرار دهند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
29 دسامبر 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *