المپیک پاریس در خطر؟ | مانع بزرگی بر سر راه برگزاری مسابقات است

فرانسه پیش از آغاز بازی‌های المپیک تابستانی 2024، در زمینه حمل و نقل با مشکلاتی روبه‌رو شده است. المپیک پاریس در خطر است؟

المپیک پاریس در خطر

به گزارش وب سایت “ورزشی“، روز سه‌شنبه کارگران راه‌آهن پاریس برای فشار به شرکت ملی راه‌آهن دست به اعتصاب زدند. اتفاقی که برای مسافران مشکلات زیادی ایجاد کرد.

شرکت ملی راه‌آهن فرانسه، کنترل حمل و نقل ریلی در بیش‌تر نقاط شهری کشور را برعهده دارد. روزانه میلیون‌ها نفر از این مسیرها برای تردد استفاده می‌کنند. به همین خاطر این اعتصابات تمامی خطوط مسافربری را با مشکل جدی مواجه خواهد کرد.

در پی این اعتصابات، در خط شمال به جنوب از هر 2 قطار یک قطار و در خطوط دیگر از هر پنج قطار، یک یا 2 قطار فعال هستند. هرچند خطوط غرب به شرق تحت تاثیر این اعتصابات قرار نگرفته است. زیرا این مسیر را شرکت دیگری تحت کنترل دارد.

به این ترتیب مشکلات کارگران و اعتصابات آنها در بخش‌های زیرساختی، یکی از مشکلات اصلی برگزارکنندگان بازی‌های المپیک پاریس به حساب می‌آید. از این رو این اعتصابات نگرانی‌ها و گمانه‌زنی‌های بسیاری ایجاد کرده‌است.

اعتصاب به بیمارستان‌ها نیز کشیده‌می‌شود؟

"</p

نکته جالب اینکه شنیده می‌شود که کارکنان برخی از بیمارستان‌ها نیز در صدد اعتصاب پیش از برگزاری مسابقات هستند.

این در حالی است که دولت فرانسه از سال گذشته جلساتی را با اتحادیه‌های خدمات عمومی برگزار کرده تا از برگزاری مناسب بازی‌های المپیک اطمینان حاصل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *