ورزشی

انتقاد شدید رایس از آرسنالی‌ها جنجالی شد!

انتقاد شدید رایس از آرسنالی‌ها جنجالی شد!

دکلان رایس، ستاره آرسنال، پس از اخراج ویلیام سالیبا در بازی برابر بورنموث عصبانی شد. انتقاد شدید رایس از آرسنالی‌ها جنجال به پا کرد. او در ادامه شکست توپچی‌ها، از اشتباهات خود و هم‌تیمی‌هایش انتقاد کرد.

انتقاد شدید رایس از آرسنالی‌ها

به گزارش وب سایت ورزشی، آرسنال اولین شکست فصل خود را بالاخره تجربه کرد. این تیم با نتیجه‌ ۲-۰ از بورنموث شکست خورد. گل‌های رایان کریستی و جاستین کلایورت این پیروزی را برای تیم میزبان رقم زد.

آرسنال در نیمه اول بعد از اخراج ویلیام سالیبا به چالش بزرگی برخورد کرد. مشکلاتی که در نهایت باعث باخت این تیم شد. این بازیکن فرانسوی پس از خود رایس و لئاندرو تروسار، سومین بازیکن آرسنال بود که در فصل جاری کارت قرمز می‌گیرد.

اوضاع بد اخراجی‌ها در آرسنال

اوضاع بد اخراجی‌ها در آرسنال

هافبک انگلیسی در صحبت‌های پس از بازی‌اش از هم‌تیمی‌هایش خواست تا اشتباهات این فصل را برطرف کنند. او در مصاحبه با اسکای اسپورتس پس از این شکست گفت: «ما در هشت بازی سه بار باعث شکست خودمان شدیم. در بازی خانگی مقابل برایتون و خارج از خانه مقابل منچسترسیتی توانستیم قسر در برویم. اما امروز بورنموث به حملاتش ادامه داد و بازی را ۲-۰ کرد.

من به تیم افتخار می‌کنم که حتی با ۱۰ نفر تا آخر مبارزه کرد. اما بی‌تجربگی باعث شده آسیب ببینیم. ما باید اشتباهات را تمام کنیم. چون شما به ۱۱ بازیکن برای ۹۰ دقیقه نیاز دارید و این چیزی است که باعث بردن بازی‌ها می‌شود.

با ۱۰ نفر، ما شخصیت زیادی نشان دادیم تا در بازی بمانیم. این اشتباهات احمقانه باید متوقف شوند. شما به همه بازیکنان خود در زمین بازی احتیاج دارید.»

خروج از نسخه موبایل