ورزشی

اندریک در لیگ قهرمانان تاریخ‌سازی کرد

اندریک در لیگ قهرمانان تاریخ‌سازی کرد

شب گذشته تیم رئال مادرید اشتوتگارت از آلمان را شکست داد. پس از اولین گلزنی، اندریک در لیگ قهرمانان تاریخ‌سازی کرد.

خلاصه خبر

کارلو آنچلوتی پس از گلی که در لیگ قهرمانان اروپا به اشتوتگارت زد به تمجید از اندریک پرداخت

این بازیکن 18 ساله پرداخت.

لوس بلانکوس با نتیجه 3-1 پیروز شد تا رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را آغاز کند.

اندریک در لیگ قهرمانان تاریخ‌سازی کرد

اندریک در لیگ قهرمانان تاریخ‌سازی کرد

به گزارش ورزشی، اندریک جوان‌‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان برای رئال شد. کارلو آنچلوتی به تمجید از این بازیکن پرداخت.

مادرید به شروع برتر خود در فصل 2024/25 در بازی افتتاحیه خود در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اشتوتگارت در روز سه شنبه ادامه داد. این تیم با نتیجه 3-1 مقابل تیم بوندسلیگایی اشتوتگارت به برتری رسید. کیلیان امباپه اجتناب ناپذیر، دروازه را باز کرد. دنیز اونداو گل تساوی را به ثمر رساند. در حالی که آنتونیو رودیگر چند دقیقه مانده به پایان بازی، برتری مادریدی‌ها را بازگرداند.

به سبک واقعی مادرید ، اندریک بعد از زدن یک ضربه شجاعانه از بیرون محوطه جریمه، پنج دقیقه بعد از قانون 90، حساب کار را به 3 رساند. این بازیکن 18 ساله ترجیح داد به جای پاس دادن به امباپه یا وینیسیوس جونیور، مستقیما به سمت دروازه شوت کند.

سرمربی آنچلوتی پس از پیروزی دیرهنگام از طریق Diario AS در مورد اندریک گفت: “او خیلی دل و جرئت دارد. این یک ضد حمله بود و او شجاعت انجام آن را داشت.

“من قبل و حین مسابقه نگران بودم. الان دیگر نگران نیستم. اندریک در آخرین توپ مسابقه شجاعت داشت. بهترین راه حل این بود که از سه در مقابل یک استفاده کند، اما او متقاعد به شوت‌زنی شد. او این کار را کرد. بسیار خوب این پیچیده ترین راه حل بود، اما برای او در نهایت بسیار خوب بود.

او می‌تواند کارهایی را انجام دهد که هیچ‌کس نمی‌تواند به آن فکر کند. حداقل من به آن فکر نمی‌کردم. او استعداد بسیار موثری را دارد. می‌توانید ببینید که او چیز خاصی دارد. و یک شوت بسیار قوی و بسیار سریع. “

چالش‌های این روز‌ها آنچلوتی و رئال

آنچلوتی همچنین ارزیابی عملکرد کلی تیمش را ارائه کرد. او اعتراف کرد که تیمش هنوز در تلاش برای یافتن بهترین نسخه از خود هستند.

وی افزود: ارزیابی این است که ما خوب شروع نکردیم. “آنها دوئل ها را می بردند. بعد از 20 دقیقه، ما تا دقیقه 60 کنترل را در اختیار داشتیم. می توانستیم بازی را در چند مرحله تمام کنیم. پس از تساوی قدرت داشتیم که در یک مسابقه بسیار مهم پیروز شویم. این آسان نیست. من بیش از دویست بازی در لیگ قهرمانان را هدایت کرده ام و به یاد نمی آورم که هرگز اینقدر رنج کشیده باشیم.

مادرید روز شنبه با میزبانی اسپانیول به میادین بازخواهد گشت. بازی بعدی آنها در لیگ قهرمانان اروپا قرار است در 2 اکتبر برابر لیل برگزار شود.

 

خروج از نسخه موبایل