انقلاب در پاریس؛ پنج بازیکن از PSG کنار رفتند

عملیات پاکسازی بازیکن در پاریس استارت خورده‌است. برای بازی بعدی، پنج بازیکن از PSG کنار رفتند. انریکه در حال اصلاح ترکیب است.

انریکه کارلوس سولر، میلان اشکرینیار و مانوئل اوگارته را از فهرست بازی امشب مقابل مون پلیه کنار گذاشت.

پنج بازیکن از PSG کنار رفتند

به گزارش “ورزشی“، لوئیس انریکه هم پاکسازی در پی اس جی را شروع کرده‌است. سرمربی، بازیکنانی در قد و قامت کارلوس سولر، میلان اشکرینیار و مانوئل اوگارته از مهم‌ترین غایبان بازی امشب مون پلیه در روز دوم لیگ یک هستند.

پرونده کارلوس سولر و مانوئل اوگارته در پاریس بسته شده‌است. این بازیکن اروگوئه‌ای در اولین بازی مقابل لو هاور نیز در ترکیب قرار نگرفت. به نظر می‌رسد او قبل از پایان بازار نقل و انتقالاتی راهی منچستریونایتد خواهد شد. اوگارته یک سال پیش از اسپورتینگ لیسبون در ازای 60 میلیون یورو به پاریس سن ژرمن آمد او در ابتدا بازیکن ثابت نیز بود ولی کم کم جایگاهش را از دست داد.

سولر کمی قدیمی‌تر از اوگارته به تیم آمده‌بود. او از مدت‌ها پیش جایگاهش در ترکیب ثابت را از دست داده‌بود. سولر بعد از دو سال ناموفق در پاریس به وستهم یونایتد خواهد رفت.

از روز‌های خوش اینتر، تا نیمکت‌نشینی

از روز‌های خوش اینتر، تا نیمکت‌نشینی

شاید غیبت میلان اشکرینیار بیش‌تر از همه جلب توجه کند. او تابستان گذشته به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی جهان و به صورت رایگان به پارک دو پرنس رفت. اما تنها یک سال بعد، او بازیکنی بی‌اهمیت در پاریس شده‌است. او که در ماه‌های آخر حضورش در اینتر بخاطر عمل جراحی کمر با مشکل مواجه شد، در ابتدای فصل آمادگی کافی را نداشت. ولی سپس مصدومیتی در زمستان متحمل شد. پس از این مصدومیت، انریکه او را از برنامه‌هایش کنار گذاشت.

در مورد اشکرینیار، در حال حاضر هیچ شایعه‌ای حاکی از جدایی او از تیم نیست. اما واضح است که جایگاهش را از دست داده‌است. به طوری‌که حتی وارد فهرست نیز نمی‌شود. بنابراین احتمالاً جدایی برای او بهترین راه‌حل است.

علاوه بر این سه نام، لوئیز انریکه تصمیم گرفت که دانیلو پریرا و نوردی موکیله را نیز دعوت نکند. هر دو بازیکن در فهرست خروج از پی اس جی قرار دارند.

Pooria
23 آگوست 2024
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *