ورزشی

انگیزه‌ی دلیخت از پیوستن به منچستریونایتد مشخص شد

انگیزه‌ی دلیخت از پیوستن به منچستریونایتد مشخص شد

طی یک مصاحبه جدید، انگیزه‌ی دلیخت از پیوستن به منچستریونایتد مشخص شد. ماتییس دی لیخت انگیزه اصلی انتقال منچستریونایتد را فاش کرد.

خلاصه خبر

ماتییس دی لیخت از بایرن مونیخ به منچستریونایتد پیوست.

مدافع میانی با انگیزه چالش جدید در اولدترافورد به این تیم آمده‌است.

تاریخ باشگاه نیز عامل مهمی در هیجان او بود.

انگیزه‌ی دلیخت از پیوستن به منچستریونایتد مشخص شد

به گزارش وب سایت ورزشی، ماتییس دی لیخت، مدافع منچستریونایتد، فاش کرد که انگیزه خود برای پیوستن به بایرن مونیخ از تمایلش برای کمک به باشگاه برای بازگشت به جایی که به آن تعلق دارد، به وجود آمده‌است.

یونایتد از زمانی که سر الکس فرگوسن پس از کسب رکورد سیزدهمین بازنشستگی خود در سال 2013 بازنشسته شد، در لیگ برتر جام نگرفته‌است. این تیم در این مدت 11 سال پر فراز و نشیب را تجربه کرده‌است. اما مالکیت مشترک جدید و تزریق سلسله مراتب ورزشی تازه، خوش‌بینی را دوباره به جمع هواداران آورده‌است.

دلیخت به طور مشابه از یک فصل فوق العاده جذاب با آژاکس در فصل 2018/19، شاهد رکود حرفه‌ای خود بوده‌است. او با حضور در یوونتوس و بایرن مونیخ ، موفقیتی را که انتظار می‌رفت به دست نیاورد. البته توانایی‌های او زیر سوال نمی‌رود. یونایتد می‌تواند فرصتی دوباره برای درخشش این مدافع جوان باشد.

مصاحبه‌ی دلیخت درباره‌ی حضور در منچستریونایتد

دی لیخت در اولین مصاحبه خود پس از آن زمان به رسانه های باشگاهی گفت: “من واقعاً این پروژه را دوست دارم. همیشه رفتن به جایی و احساس اینکه بخشی از یک پروژه جدید هستید، احساس اینکه بخشی از چیز جدیدی هستید، خوب است.

امیدوارم من، و همچنین سایر بازیکنانی که اکنون در این تابستان می آیند، بتوانیم قطعه بزرگی به تاریخ بعدی منچستریونایتد بدهیم و باشگاه را به جایی که به آن تعلق دارد برگردانیم: در اوج.

دی لیخت در ادامه یونایتد را به عنوان “یکی از بزرگترین باشگاه های جهان” توصیف کرد. او به ویژه تاریخ آنها و بازیکنان افسانه‌ای را که قبل از او آمده‌اند بسیار تحسین کرد.

وی افزود: “من واقعاً هیجان‌زده هستم. در واقع مدت زیادی منتظر بودم! تمام تعطیلات را منتظر این پیام بودم که همه‌چیز تمام شده‌است. و اکنون بالاخره شد. واقعاً بیش‌تر از این نمی‌توانم برای شروع صبر کنم.

این باشگاه تاریخی غنی دارد. من با تیم کریستیانو رونالدو، ویدیچ، فردیناند، وین رونی، پل اسکولز…ادوین فن در سار بزرگ شدم. درست است که در مورد 20 سال پیش صحبت می‌کنیم. اما، حتی، حتی [در عقب تر] زمانی که آنها لیگ قهرمانان را بردند [در سال 1999]، این یک باشگاه تاریخی بزرگ است.

“حضورم در این تیم یک چالش شگفت انگیز است که اکنون این امکان را در انگلیس، برای یکی از بزرگترین باشگاه های جهان، در بزرگترین رقابت [لیگ برتر] در جهان داشته باشیم. من به دنبال این چالش‌های جدید هستم. چون دوست دارم به چالش کشیده شوم. “

 

خروج از نسخه موبایل