اولین خرید تراکتور در نیم‌ فصل؛ تراکتور بمب اول را ترکاند!

بالاخره اولین خرید تراکتور در نیم‌ فصل مشخص شد. رومل کیوتو قرارداد رسمی خود را با تراکتور امضا کرد. این‌گونه، پاکو خمس یک گام محکم برای نیم‌فصل دوم برداشت. اما این مهاجم کیست؟

اولین خرید تراکتور در نیم‌فصل مشخص شد

به گزارش «ورزشی»، مهاجم اهل هندوراس، ساعاتی پیش به طور رسمی، قرارداد خود را با تراکتور امضا کرد. بدین ترتیب در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل، سرخ‌پوشان تبریز اولین خرید خود را ثبت کردند.

کیوتو که فصل گذشته در لیگ ام ال اس آمریکا حضور داشت و فصل گذشته پیراهن تیم مونترال را می‌پوشید، در حالی با تراکتور قرارداد بست که این تیم با جدایی آلوارو خیمنس، یک جای خالی برای این خرید خارجی داشت.

قرارداد این بازیکن یک و نیم ساله خواهد بود. او در پیکان خط حمله تراکتور به میدان خواهد رفت. پاکو خمس برای حل مشکلات گلزنی تیمش، روی او حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

آمار و سابقه رومل کیاتو

آمار و سابقه رومل کیاتو

او در چهار فصل اخیر 38 گل با پیراهن مونترال در MLS به ثمر رساند. پیش از حضور در مونترال، 17 گل با پیراهن هیوستون آمریکا به ثمر رسانده بود. بدین ترتیب عملکرد قابل قبول می‌تواند در خط حمله داشته باشد.

روملو کیوتو در روزهای اخیر تست پزشکی خود را در استانبول گذراند. سپس به تراکتور تیم پیوست تا در اردوی آنتالیای شاگردان خمس، آن‌ها را همراهی کند.

البته کیوتو سابقه خوبی از حضور در تیم ملی کشور هندوراس را دارد. او در تیم کشورش 63 بازی ملی انجام داده و 14 گل نیز به ثمر رسانده است.

نکته جالب توجه دیگر، این است که کیوتو سابقه کار با تیری آنری در تیم مونترال کانادا را نیز در کارنامه دارد. همچنین زیر نظر کارلوس مارتینز، هرنان لوسادا و چند سرمربی شناخته شده دیگر نیز بازی کرده است.

با ورود او رقابت در نوک حمله تراکتور بین این بازیکن و مهدی عبدی بیشتر خواهد شد. هرچند کیوتو توانایی بازی در پست وینگر راست و چپ را هم دارد.

Pooria
15 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *