اولین فینال ستاره آینده فوتبال جهان

 فلورین ریتز، ستاره بایرلورکوزن، در اوج آمادگی به سر می‌برد. این اولین فینال ستاره آینده فوتبال جهان خواهد بود.

اولین فینال ستاره آینده فوتبال جهان

به گزارش وب سایت ورزشی صد و پنجاه و یکمین بازی او برای لورکوزن مهمترین بازی دوران فوتبال او تا به امروز خواهد بود. این ملی‌پوش جوان چهارشنبه در فینال لیگ اروپا در دوبلین ایرلند مقابل آتلانتا صف‌آرایی خواهد کرد.

تمام دنیای فوتبال بازیکن فصل بوندسلیگا را تماشا خواهند کرد.

ریتز که فصل آینده هم در تیم لورکوزن می‌ماند، یک روز پیش از سفر به دوبلین به تیم ملی آلمان برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ نیز دعوت شد.

سایمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، در مورد شرایط این بازیکن و دعوت به تیم ملی گفت: «این یک جایزه بزرگ برای اوست. بهترین بازیکن سال بوندسلیگا دستاورد بزرگی است، به‌خصوص در چنین سن کمی. البته با عملکرد فوق‌العاده‌ی او، دور از انتظار نیز نبود. او به ما کمک کرد تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

ویرتز در این فصل بوندسلیگا یازده گل و یازده پاس گل برای لورکوزن ثبت کرد. پدر و مادر ریتز هم بعدازظهر سه‌شنبه برای تماشای بازی او حاضر خواهند بود.

پدر این ستاره آلمانی در گفت‌وگو با بیلد درباره شرایط او قبل از فینال لیگ اروپا گفت: «مهم نیست بازیکن جوان‌تر باشد یا بزرگ‌تر، این هفته‌ها بین جشن‌ها و بازی‌های تعیین‌کننده فشار عصبی زیادی است. بازی مقابل آتالانتا برای هر تیمی سخت است. خوب بود که فلورین توانست قبل از آن مقابل آگزبورگ بازی کند.

مصدومیت جزئی ریتز در چه شرایطی است؟

مصدومیت جزئی ریتز در چه شرایطی است؟

ریتز بر مشکلات مصدومیت خود از ناحیه ران غلبه کرده است. در برد ۲-۱ مقابل آگزبورگ، ۲۸ دقیقه به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. او مثل همیشه سرحال و مشتاق بازی به نظر می‌رسید.

رولفس ادامه داد: «خوب بود که او برای نیم ساعت مقابل آگزبورگ وارد زمین شد. او در حال بازگشت به آمادگی کامل خود است. او با فرمی عالی به مصاف دو فینال می‌رود. ما قطعا به او احتیاج خواهیم داشت. فلو بازیکن متفاوتی است که تحسین همه‌ را برانگیخته‌است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *