این مدافع گل‌گهر بلای جان استقلال می‌شود

مدافع سرعتی گل‌گهر از بازیکنان کلیدی این تیم مقابل استقلال خواهد بود. در نبرد حساس دو تیم، این مدافع گل‌گهر بلای جان استقلال می‌شود

این مدافع گل‌گهر بلای جان استقلال می‌شود

به گزارش وب سایت “ورزشی“، ابولفضل رزاق‌پور مدافع کناری گل‌گهر بهترین بازیکن این تیم در جدال با آلومینیوم اراک بود. او توانست موقعیت‌های بسیاری برای هم تیمی‌هایش ایجاد کند. حتی روی چند صحنه، موقعیت مستقیم گل ایجاد کرد. او با فوتبال با انرژی که به نمایش گذاشت ستاره سیرجانی‌ها در این مسابقه بود.

نفوذ‌های پیاپی از دفاع به حمله و حضور منظم در حملات گل‌گهر باعث شده بود تا این بازیکن مشکل بزرگی برای دفاع حریف ایجاد کند. او در خلق موقعیت مرد شماره یک تیمش بود. البته بازیکنان گل‌گهر در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودند. به همین خاطر او نتوانست در نهایت پاس گل ششم خود را به ثبت برساند.

رزاق‌پور در این فصل ۵ پاس گل در لیگ برتر و یک پاس گل در جام حذفی داشته‌است. او در کنار تورس گلساز ترین بازیکن گل‌گهر در این فصل رقابت‌ها بوده‌است. از این رو، در بازی با استقلال تهران هم نقش ویژه‌ای خواهد داشت. استقلال که تمایل زیادی برای حمله از جناحین دارند، در حملات با رزاق پور در کارهای دفاعی نیز مواجه خواهند شد. از سوی دیگر نیز با نفوذهای ناگهانی می‌تواند در ضدحملات موثر عمل کند.

عملکرد خوب رزاق‌پور برابر استقلال

عملکرد خوب رزاق‌پور برابر استقلال

او در بازی رفت مقابل استقلال، پایه‌گذار تک گل گل‌گهر برابر آبی‌ها بود. او با ارسال خوبی که برای مسیح زاهدی انجام داد، او را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد. بدین ترتیب، در دقیقه 20 مسابقه نتیجه را به سود گل‌گهر تغییر دادند.

ابوالفضل رزاق‌پور در بازی با آلومینیوم با استارت انفجاری قدرتمندی که از میانه‌ی زمین داشت، تا نزدیکی محوطه جریمه آلومینیوم پیش رفت. او شوت زیبایی روانه‌ی دروازه گوهری کرد. اما شیرجه تماشایی دروازه‌بان آلومینیوم مانع گلزنی این بازیکن شد. و او باز هم نتوانست پای خود را به گلزنی باز کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *