ورزشی

ایوان راکیتیچ:در ال کلاسیکو، بردن رئال در برنابئو آسان‌تر است!

ایوان راکیتیچ معتقد‌است به دلیل ارائه بازی بهتر و دفاع جمع تر از سوی رئال مادرید در نیوکمپ، پیروز خارج‌شدن از میدان در مقابل آنها در سانتیاگو برنابئو بسیار کار  راحت‌تری‌بود‌.

در ال کلاسیکو، بردن رئال در برنابئو آسان‌تر است!

به گزارش “ورزشی”، در آستانه برگزاری یکی از حساس‌ترین و مهم ترین و پر حاشیه ترین نبردهای میان رئال مادرید و بارسلونا در چند سال اخیر، ایوان راکیتیچ،‌ یکی از بهترین هافبک‌ها و یکی از ستاره های سابق بارسلونا در گفتگو با اسپورت، خاطرات خود از حضور در این بازی حساس را درمیان گذاشت.

جالب آنکه این ستاره‌ی بارسا، ایوان راکیتیچ در هشت بازی ال کلاسیکو برای بارسلونا به میدان رفت و موفق به کسب هشت برد در این بازی‌ها شد و تنها دو بار مقابل رئال مادرید شکست‌ خورد.

صحبت های ایوان راکیتیچ در رابطه با ال‌کلاسیکو در برنابئو

ایوان راکیتیچ درمورد دلیل موفقیت بارسلونا در ال کلاسیکو‌هایی که در ورزشگاه خانگی رئال مادرید برگزار می‌شود.گفت: “مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو همیشه بهتر بودیم.چرا که آنها در خانه بازی می‌کردند.و همین باعث می‌شد تا بازی تهاجمی‌تری به نمایش بگذارند. آنها در بازی‌هایی که در نیوکمپ برگزار‌می‌شد. به دلیل آنکه میهمان‌بودند سعی در جمع‌کردن فضا‌ها و ارائه یک بازی بسته‌داشتند. و از همین رو گلزنی مقابل این تیم بسیار سخت‌بود.”

راکیتیچ سپس ضمن تمجید از عملکرد جوانان بارسلونا در ترکیب این تیم، مدعی شد. که نباید فشار زیادی روی این بازیکنان وارد شود زیرا که بازیکن ها جوان هستند و آینده ی خوبی خواهد داشت. که این آینده ی آنها نباید خراب شود.آنها در آینده بیشتر خواهند درخشید.صرفا نیاز داریم از نمایش آنها در این بازی لذت ببریم. او در این مورد اضافه کرد: “نیاز نیست از حالا فشار زیادی به بازیکنان جوان وارد کنیم. باید از نمایش زیبای آنها لذت ببریم چرا که آینده از آن این بازیکنان است

خروج از نسخه موبایل