ورزشی

بارسلونا بدنبال جذب فدریکو کیزا از یوونتوس است

بارسلونا بدنبال جذب فدریکو کیزا از یوونتوس است

بارسلونا بدنبال جذب فدریکو کیزا از یوونتوس است. آبی‌اناری‌ها در حال مذاکره با ایجنت فدریکو کیزا هستند تا او را به نیوکمپ بیاورند.

خلاصه خبر

یوونتوس می تواند وینگر ایتالیایی را با حداقل 14 میلیون یورو بفروشد.

هر معامله‌ای همچنان به دلیل مسائل مالی پیچیده خواهد بود.

بارسلونا بدنبال جذب فدریکو کیزا از یوونتوس

به گزارش ورزشی، گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا با ایجنت فدریکو کیزا، وینگر یوونتوس در تماس است. زیرا کاتالان‌ها تلاش می‌کنند تا رده های هجومی خود را به ارزان‌ترین شکل ممکن تقویت کنند.

کیزا وارد آخرین سال قرارداد خود در تورین شده است. یووه قصد تمدید را ندارد. این یووه را مجبور می کند تا تابستان آینده برنده یورو 2020 را به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد.

جانلوکا دی مارتزیو می نویسد که فالی رمضانی، نماینده کیزا با مسئولان بارسلونا برای مذاکره درباره شرایط شخصی در تماس است. پس از آن، توافق دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال برای انجام یک انتقال به عهده دو باشگاه خواهد بود.

پیشنهاد می‌شود که ترک سری آ مسیر بهتری برای کیزا باشد. زیرا گزینه‌های ماندن او در ایتالیا «خیلی مشخص» توصیف نشده است.

کیزا هدف اول بارسلونا برای یک وینگر در این تابستان نبوده است. آنها به شدت در تعقیب نیکو ویلیامز از باشگاه اتلتیک بودند. اما محدودیت های مالی مانع از توانایی آنها در انجام این کار شد، زیرا با مشکلاتی در ثبت نام تازه وارد دنی اولمو به این شکل که هست، مواجه شدند. لوئیز دیاز از لیورپول نیز بسیار گران بود. در حالی که کینگزلی کومان از بایرن مونیخ نیز مورد توجه قرار گرفته است.

اما اسپورت گزارش می‌دهد که وضعیت قرارداد کیزا احتمال جذب این بازیکن 26 ساله را با مبلغی کمتر از 14 میلیون یورو (11.9 میلیون پوند) افزایش داده‌است. او حتی ممکن است کاهش 6 میلیون یورو (5.1 میلیون پوند) دستمزد خالص سالانه خود را بپذیرد تا زمانی که قرارداد سه ساله باشد، به بارسلونا نقل مکان کند.

شرایط مالی بارسلونا برای جذب کیزا و خروج بازیکنان

شرایط مالی بارسلونا برای جذب کیزا و خروج بازیکنان

هر حرکتی برای کیزا باید از نظر مالی با توجه به قدرت خرج بارسلونا بر اساس قوانین لالیگا مقرون به صرفه باشد. علیرغم ادعاهایی که در تمام تابستان در مورد نزدیک‌بودن به بازگشت به “1:1” وجود داشت، که به باشگاه اجازه می‌دهد هر آنچه را که می‌سازد دوباره سرمایه‌گذاری کند. برخلاف تنها یک چهارم وضعیت فعلی، هنوز این اتفاق نیفتاده است.

اگرچه ایلکای گوندوگان تیم را ترک کرد. کسی که در فصل گذشته یکی از بازیکنان قابل اعتماد و مهم بود. اما اکنون می‌توان فدای شرایط مالی شد. کلمنت لنگلت نیز پس از بازگشت از دو فصل به صورت قرضی در تاتنهام هاتسپر و استون ویلا، احتمال جدایی را دارد.

از آنجایی که او از عوارض احتمالی حتی در صورت توافق کامل با بارسلونا آگاه است. اما اسپورت ادعا می کند که کیزا در حال “مطالعه پیشنهادات” منچستریونایتد و چلسی است.

خروج از نسخه موبایل